Ik ben een beetje moedeloos. Ik weet zeker wanneer mijn eisprong was. Aan de hand daarvan zou ik afgelopen maandag ( nu donderdag) ongesteld hebben moeten worden ( ik heb een korte LF). "Opeens"gebeurt er nu een wonder in mijn cyclus en lijkt het erop dat ik "ineens"een LF van 14 dagen heb. Prachtig, zou je zeggen. Ware het niet dat ik enorm in spanning zit. En dat wil ik helemaal niet! Ik wil al een tijd zwanger worden, en heb tot nu toe geregeld een cyclus gehad waarbij ik alles voelde, maar deze slaat alles: met name de onaangename en niet te vermijden misselijkheid/draaierigheid van mijn vorige zwangerschap is weer aanwezig die me sterk doet denken dat ik zwanger ben. Vol overtuiging heb ik net getest. Vandaag is D-day, dus het kon wel. Dacht ik. Maar.... de test is witter-dan-wit. Niet eens een tuurstreep! Da's raar toch? Ik weet dat ik gewoon rustig af moet wachten, maar ik ben een beetje in de war en moedeloos. Is er dan geen ontkomen aan of moet ik ( en alle zwangerschapswensende vrouwen met mij) elke maand deze narigheid van het testen weer doorstaan? Eigenlijk is mijn voornaamste vraag: hoe doen jullie dit? Hoe gaat jullie om met de (blijkbaar onterechte) kwaaltjes, en de teleurstelling?
Ah, leuk! Ik heb het topic van Siri al gevonden, waarom we onszelf elke maand weer zo gek maken. Ga maar eens lezen en aansluiten, want ik lees ( en herken mezelf) nu al in de DPO gekte, etc... Pfffff... rationele-ik
Heel herkenbaar! Op de eerste menstruatiedag was ik dan ook echt super chagerijnig maar na mijn ongi had ik ook weer zoiets ach we gaan er weer met frisse moed voor. En zo iedere maand weer... maar moet wel zeggen, dat ik die zwanger worden periode echt snel beu ben.. de eerste maand was leuk en spannend maar daarna had ik wel meteen zoiets van pfff.... En het enige waarmee bezig kunt zijn in gedachte is je lichaam he? Voel ik iets, is het echt of verbeeld ik het me gewoon omdat de wens zo groot is? Hoort er blijkbaar allemaal bij maar ik hoop voor je dat je snel uit die periode bent en je kunt zeggen: "ik ben zwanger!!" Hou vol