Hoi ladies! Er is al veel over gescheven, i know... Toch wil ik dit even aan jullie voorleggen! Ik heb sinds gisteren af en toe last aan de linkerkant van mijn onderbuik. Het is niet constant, misschien 2 a 3 keer gisteren en nu net vandaag weer. Het voelt als een soort ongesteldheidskramp, maar dan in vlagen.. Een soort van steekjes kun je het wel noemen. Omdat ik na het stoppen met de pil gelijk zwanger raakte, ben ik dus heel nieuw op het gebied van de 'eisprong voelen'. Ik dacht dat ik mijn eisprong had toen ik erg veel last had van mijn onderrug.. Maar aangezien ik dat ook had na mijn MA zal dit geen symptoom zijn geweest. Als ik weer gelijk in de goede cyclus beland ben zou ik ongeveer nu mijn eisprong moeten hebben.. Wie heeft hier ervaring mee? Ik heb (nog) geen behoefte om ovu testen te gaan gebruiken, ben gewoon erg nieuwsgierig of ik mijn eisprong zou kunnen hebben! Dus, wie herkent dit? Soort van ongi kampjes aan je linker (of rechter uiteraard) kant van je onderbuik?? Of wie had dit ook, maar was het van iets anders? Thank you!!
Hoi, Kan je eisprong zijn hoor.. Ik voel hem ook altijd. De ene keer heb ik pijn in mijn onderrug, zere borsten, maar altijd die stekende pijn aan een kant. Heb het zelfs al een keer aan beide kanten gevoeld die pijn. Ik kan rond deze tijd ook heel moeilijk naar de wc. alles stopt op zeg maar, en hou vocht vast. Ik heb soms maar een dag(deel) de stekende pijn. maar heb nu al een paar x gehad dat de pijn wel 4 a 5 dagen aan houdt, (heb begrepen dat hij dan groeit) en zomaar ineens is de pijn weg, dus is het eitje gesprongen.
Tot mijn verbazing voelde ik het deze maand ook. Ik heb zeker een dag of 4-5 (ook al net voor de eisprong, toen ik nog licht testte) een zeurende kramp gehad in mijn onderbuik en onderrug. Ik merkte het met name bij het zitten. Nadat de ovulatie moet zijn geweest (c.a. 24-48 uur na posi testen), was de pijn weer verdwenen. Sinds zondag (de dag waarop ik mijn eisprong moet hebben gehad) heb ik pijnlijke tepels.