Goedemorgen, Ik gebruik geen ovulatietesten, omdat mijn man niet wil dat wij deze nu al gebruiken (tis pas ronde 2). Volgens mijn cyclus van 31 dagen zou mijn eisprong aankomende donderdag zijn. Nu heb ik vanaf vorige week donderdag al last van mn onderrug. Zeurende pijn (groeipijn?). Vandaag is deze pijn weg. Voel hem nog lichtjes, maar dit is meer napijn. Gisteravond lag ik op bed en ik voelde allemaal steekjes in mijn onderbuik. En ook rechts van mn navel en dan een centimeter of twee naar beneden. Nu ook weer, maar veel minder dan gisteravond. Nu is het meer een constante pijn en zijn het geen steekjes. Herkent iemand deze symptomen en zou dit mijn ei al geweest kunnen zijn? Mijn slijm is ook dunner en veel. Als ik deze periode een cyclus van 28 dagen zou hebben, dan zou het kunnen. Ben 14 oktober ongesteld geweest. Deze periode ook maar 5 dagen. De vorige periode waren het 7 tot 8 dagen. Ik drink nu granaatappelsap en ik slik omega 3 (en mama compleet). Kan granaatappelsap van invloed zijn op de cyclus? Hoop dat iemand deze klachten herkent als eisprong klachten. Groetjes
Hoi, als ik mijn ei voel heb ik idd last van mijn onderrug en een soort ongesteldheidskrampen maar dan maar aan 1 kant. Het voelt voor iedereen anders denk ik maar het zou zomaar je ei kunnen zijn denk ik.. Toitoitoi!
ik ben pas gestopt met de pil dus bij mij kan ik nog niks ervan zeggen maar heb sinds een dag misselijk lage rugpijn, een soort mentruatiepijn onderin me buik en af en toe steekjes in me zij.. ik zou (als ik een regelmatige cyclus heb zoals bij het zwanger worden bij mijn zoontje..) donderdag me eisprong moeten hebben.. maar heb niet zo heel veel afscheiding