Roze/bruine afscheiding, HELP

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Melgje, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melgje

Melgje Niet meer actief

#1 Melgje, 27 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2013
    Lieve meiden,

Ik heb een cyclus van 30 dagen. Normaal wordt ik onaangekondigd op de dag dat het hoort in een keer ongesteld. Ik ben wel een paar keer een week te laat ongesteld geworden door stress maar dat is de afgelopen maanden niet het geval geweest.

Het komt wel eens voor dat ik wat roze/bruinige afscheiding heb de dag voor ik ongesteld word of op dezelfde dag dat het zo begint, maar meestal zet het in een keer door.

Nu iets vreemds wat ik normaal nooit heb. Ik heb mijn ei getest op 18 oktober, fijn geklust. 4 dagen na mijn ei had ik roze afscheiding bij het naar de wc gaan, dat was 22 oktober. op de 25e weer en gisteren de 26e (een week voor mijn NOD) roze afscheiding met een druppel rood bloed :( en verder wat bruin afscheiding.

:(Ik snap er niets meer van een week voor mijn NOD, zo vroeg heb ik daar normaal echt geen last van :(.

Verder geen kwalen die duiden op zwangerschap. Wel wat steken links onderin mijn buik en gisteravond bij de schaamstreek.

Ik ben er liever niet te veel mee bezig maar nu schrik ik toch elke keer als ik naar de wc ga :$.

Herkenbaar?

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Mss een innestelingsbloeding!
    Fingers crossed!

3. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ja kan instellingsbloed zijn, ik heb ook bijna een week lang gebloed voor mijn positieve test

4. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Of het is ontpillen?

5. Melgje

Melgje Niet meer actief

Nee dat kan gelukkig niet hihi.... slik al 8 jaar de pil niet meer.

6. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ik hoop dat stiekem natuurlijk heel erg hihi :p

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
  8. Melgje

Melgje Niet meer actief

Hihihihi:p

9. Melgje

Melgje Niet meer actief

Vraagje aan jou, had je daar ook buikpijn bij??

Ik stond net te schilderen en ik kreeg echt buikpijn, ongesteldheidsbuikpijn en dan nog iets weeiger. En last van mijn onderrug links onderin. Ook weer bruine afscheiding net met naar de w.c. gaan.

Ik snap er echt helemaal niets van, vorig weekend waren we nog aan het klussen omdat ik vrijdag een positieve ovulatietest had. Vorige week de hele tijd rare afscheiding en vandaag echt het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld word. Zo vreemd een week te vroeg, heb ik nooit.

Dan maar hopen dat het snel doorzet zodat ik naar de volgende ronde kan. Dit voelt denk ik te heftig om innesteling te zijn, maar wel weird zoveel te vroeg.

Wat denken jullie? Ervaringen???

10. Orchidee88

Orchidee88 Actief lid

27 okt 2013
    304
    59
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb de afgelopen dagen ook last van roze afscheiding. Ik denk dat ik maandag de eisprong gevoeld heb ( felle steken ). Nu heb ik vanaf vrijdag roze afscheiding met soms rood/roze bloed maar te weinig voor een menstruatie. Vrijdag heb ik overigens ook de hele dag buikkrampen gehad. Nu heb ik geen idee wanneer ik ongesteld moet worden omdat ik normaal een cyclus heb van 43 dagen, als ik het zo bekijk heb ik deze keer een kortere cyclus. Zou dit een innestelingsbloeding zijn? Iemand hier ervaring mee?

11. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Mijn verhaal komt erg over met die van jou TS

Snap er ook geen bal meer van

Rond ovulatie echt zon mini stipje bloed dus ik denk nou miss ovulatiebloeding
    Toen ongeveer 4 dagen arer helder rood vloedverlies met slijm
    Op dag cd 17, mn ei is meestal op cd13
    Toen dacht ik wtf, dat heb ik nog nooit eerde gehad, twas echt heel helder! Niet echt veel maar wel inlegkruisje nig zeg maar
    Iig niet als bij een normale menstruatie, en tuurlijk veel te vroeg!
    Nou dag erna en de dagen daaropvolgende elke keer beetje oud bruinverlies......
    Verder niet echt een zwanger gevoel. Wat steekjes idd net als jij.
    En soms soort speldenprikjes gevoel in de "liezen"
    Verder veel honger maar of dat er wat. Me te maken heeft..?

Snap er dus net als jij nix van. Hoopte eerst op innestellingsbleoding, hoezo anders helderrood bloed o4 dgn na ei. Maar omdat ok verder geen klachten heb denk ik ja zal wel nie.

Bij mn vorige zw schap begonnen de "symptomen" op cd23. Zit nu op cd21 dus nog kans maar ik reken er maar niet op

12. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    bij mij ook grote ?? heb vorige maand cyclus gehad van 29 dagen dus ging er van uit dak cyclus ging hebben van 28/29 dagen goed geklust tijdens vruchtbare dagen :p. Nu eisprong was op 18/19 oktober 4dagen erna gevoel dat ik blaasontsteking ging hebben en darmen overhoop veel lucht in buscopan van huisarts gekregen en medicatie voor "blaasontsteking" . de vrijdag 25-10 waterige afscheiding en enkel als ik (sorry voor men taalgebruik) na groot toilet ga dus druk zet op baarmoeder was er enkel bij afvegen een licht bruine sliert met witte doorzichtige afcheiding 26-10 zaterdag ook enkel bij druk en afvegen was het nu licht bruine rozige waterige afscheiding. vandaag ook enkel bij afvegen en druk 27-10 donker buine afscheiding. Normaal moet ik 1 november of 2 november men nod zijn.(sorry voor te lange tekst ongerust nooit eerder gehad) iemand ervaring mee????

13. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ja hetzelfde probleem hier, ik heb het ook alleen met poepen.

Vannacht veel last van mijn borsten gehad, stond vanochtend op even gekeken in de spiegel. Mijn borsten zijn wat opgezet en mij tepels zijn groter, een tepel heeft veeeeeel meer bultjes erop. Ik dacht meteen yes ik ben zwanger, maar helaas heb ik tegelijkertijd wel echte ogie buikpijn. Wat nog steeds raar vroeg voor mij is....pffff :( afwachten is moeilijk hoor....

14. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Nou hier denk ik echt dat het over is. Weer br verlies en waterog roze
    Is nu al paar dagen aan de gang dus niet goed

Was deze ronde gestopt met shatavari en tarwekiemolie maar toen ik dat gebruikte had ik pas br verlies op dag 24-25 en nu dus al op dag 18
    Dus ga dat maar. Weer gebruiken, krijg dan tenminste langer witverlies

Deel Deze Pagina