Zou dit een mogelijke innesteling kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flixbilly, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Dag dames,

Op zaterdag had ik een ongi gevoel in mijn buik. Hield de hele dag aan. 'S avonds geklust. En zondag middag een heftige steek bij mijn rechter eierstok. Moest gewoon even stil staan. Een collega van mij stond erbij, en zei nogal lacherig is het je eisprong... Zou zomaar kunnen volgens mijn cyclus en voor mij voelde het als een eisprong.

Nu heb ik sinds zaterdag eigenlijk al gevoelige borsten. En sinds vandaag zijn ze een stuk voller en gevoeliger. Een gewone bh aan doet zeer, omdat de stof over mijn tepels glijd.

Ik zit nu 4 dagen na de eisprong mocht deze op zondag geweest zijn. Maar volgens de calculator zit ik op 5 dagen na de eisprong. Heb een zeer regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu scheelt het maar een dag dus zal het wel of zaterdag of zondag geweest zijn.

Net na de ikea geweest en toen ik te lang stil bleef staan voelde ik mezelf duizelig worden dit herken ik wel van mijn eerste zwangerschappen. En in de auto naar huis had ik een zeurend ongi gevoel rechts in mijn onderbuik. Dit hield 5/10 minuten aan en zakte weer weg, maar komt nu 1,5 uur later weer terug.

Vorige maanden niets gemerkt aan mijn lichaam, en herken het wel van mijn vorige twee zwangerschappen.
    Zou het zomaar met de innesteling te maken kunnen hebben?

2. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Niet erg herkenbaar voor mij, maar ik zat eens even terug te denken aan mijn 1e maand vd zwangerschap. Ik had half dec. '12 een positieve test. Voor die tijd al hele gevoelige borsten, maar die kreeg ik ook als ik ongesteld moest worden. Heb paar dagen na datum dat ik ongesteld had moeten worden getest. Positief dus. Met oudjaarsavond lag ik heel beroerd op de bank, ik had enorme buikpijn en had het koud(ondanks dat ik lag in een dikke joggingspak met pyama eronder, dikke sloffen, wollen sokken en een dik dekbed over me heen). Ik had zo'n last van mijn onderbuik dat ik zelfs even bang was dat het mis zou gaan. Of dit de innesteling is geweest weet ik niet, maar de volgende dag was de pijn over en heb ik hele zwangerschap nergens meer last van gehad(behalve dat ik last had van een groeiende buik in het begin, zo'n trekkerig opgezwollen gevoel).
    Volgens de theorie ben je pas in week 3 of 4 "echt" zwanger, na een kleine maand dus, dan is het vruchtje ingenesteld.

Veel sterkte en succes! Zal voor je duimen!

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ben benieuwd Nora. Ik herken gevoelige borsten niet als ik ongesteld moet worden, wacht tot in ieder geval mijn nog voordat ik ga testen.

Andere misschien die net verhaal in mijn eerste post herkennen?

4. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    ik kon mijn testdrang niet langer houden.
    Vanmorgen toch een vroeg testje gewaagd,echter niet met de eerste urine, maar toch 9 dpo en 5 dagen voor nod:
    image.jpg

In het echt is het streepje mooi blauw, maar vond het in negatief duidelijker online. Het is nog wel een tuurstreepje, maar dat kan ook niet anders op dit termijn. mijn dag is helemaal goed. Uiteraard weet ik dat het streepje nog op moet lopen, maar ik ben al blij dat mijn gevoel klopte. 5 dec nog een testje wagen.

Het kon dus wel degelijk mijn innesteling geweest zijn.

5. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Gefeliciteerd!

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kun je ook de originele onbewerkte foto plaatsen?

Het lijkt er goed uit te zien.

7. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Het origineel is op de foto heel licht. Kreeg de kleur haastige gefotografeerd daarom in negatief gezet. In het echt is de kleur duidelijk zichtbaar. Over paar dagen nogmaals testen.

8. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Wow! Ik zie hem!! Voorzichtig gefeliciteerd! Zet je over een paar dagen weer een foto hiero?

Btw; ook ik heb een vraagje over de innesteling. Momenteel last van steekjes aan de linkerkant van mijn onderbuik.. Zondag is mijn NOD, nu 9dpo. Ik snap dat het van alles kan zijn.. Maar ik heb dit vandaag de hele dag gehad.. Het zijn van die kleine lichtpijnlijke steekjes.. Een paar achter elkaar iedere keer.

9. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Ik had nog drie testen liggen. Wilde eigenlijk 5 december pas weer testen, maar omdat ik nog drie testen had heb ik er vandaag nog maar 1 tegen aan gegooid. Dit keer met middagurine, en binnen de minuut een duidelijk plusje. En dat voor drie dagen voor nod. Streepje is duidelijker dan gister, en zeker geen tuurder. :D Super gelukkig dat we zwanger zijn van onze derde, nu duimen voor een goede afloop.

3e bub 3 dagen voor nod.jpg

10. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Steekjes hoor je vaker, maar zelf herken ik dit niet echt. Bij mij voelde het en nu nog steeds als een beetje kramp, zeurend gevoel richting mijn linker lies. Zal voor je duimen dat jij hopelijk ook een mooi testje hebt binnenkort.

Deel Deze Pagina