Hoi Ik ben een maand geleden gestopt met de pil(ik gebruikte tot een maand geleden al 1,5 jaar de pil)en ik zou twee weken geleden ongesteld moeten worden,ben het nog steeds niet. Ik heb al 4 zwangerschapstesten gedaan en ze waren allemaal negatief. Mijn dokter zegt dat het kan zijn dat ik pas over een hele lange tijd ongesteld word,omdat ik met de pil ben gestopt. Maar ik ben al een keer eerder voor 1 maandje gestopt met de pil en toen werd ik ook gewoon ongesteld. Ik heb wel een paar kenmerken van zwanger zijn, maar weet natuurlijk niet zeker of dat zo is. Mijn dokter zegt dat ik over een week nog 1 zwangerschapstest moet doen en als die weer negatief is ben ik niet zwanger..zou mijn dokter gelijk hebben? want ik vind het allemaal zo vaag en onzeker...
Je dokter heeft gelijk, het kan even duren voor je ongi wordt. zwangerschapsverschijnselen horen bij ontpillen. Ook al werd je de vorige keer dat je stopte wel ongi, dat kan nu anders zijn. misschien heb je wat meer stress of wil je te graag (het kan echt, hoe irritant ook) hoe moeilijk ook, je moet afwachten. ik weet niet of testen zin heeft want als je zwanger was geweest had het al wel posi moeten zijn. maar je situatie is niet uitzonderlijk. succes!
Dankjewel Ik was zo onzeker erover. Ik hoop niet dat het te lang duurt voordat ik ongesteld word. Ik doe toch nog maar die test, want de dokter zei dat ikdat wel kon doen voor de zekerheid.