Hoi, Ik heb sinds 3 dagen pijn in mijn onderbuik. Voornamelijk in de ochtend en het doet erg pijn als ik 's morgens mijn volle blaas leegplas. De pijn lijkt enigzins op menstruatiepijn. Misschien is het een blaasontsteking maar kan het ook komen doordat ik 2 weken geleden gestopt ben met de pil? Als mijn eerste cyclus regelmatig verloopt zou ik over 2 weken ongesteld moeten worden....
Klinkt mij idd meer als een blaasontsteking. Niet te lang mee blijven lopen hoor. Misschien even naar de HA. Klinkt me ook niet bekend in de oren als een ontpillingsverschijnsel. Ik had na mijn pilstop ook een rommeldende buik, beetje pijnlijk, maar niet specifiek met plassen ofzo...
Thanx voor je antwoord FreeWilly Denk dat je gelijk hebt, hou het nog even in de gaten en anders maar ff naar de huisarts. Heb net mijn cyclusbanner gemaakt....tis vandaag wel de dag van mijn eisprong......
Ik heb nu geen last meer van steken links en rechts in mijn onderbuik. Denk dus toch dat het mijn eisprong is geweest. Zou goed kunnen aangezien dit mijn eerste natuurlijke cyclus is na 8 jaar microgynon 30 te hebben gebruikt.