Hoi Het is nog 3 dagen voor mijn NOD dag,maar heb sinds vandaag een gekke pijn rechts onder in mijn buik,ik heb dit nog nooit eerder gevoeld,herkent iemand dit of heeft dat ook wel eens gehad?
Hoi, Ja hoor ik herken het wel had zelf vlak na eisprong al pijnyjes in mijn buik. dan weer onderin in de buurt van mijn blaas, dan weer links dan weer rechts. wel met vlagen..... dus trekt ook weer weg!! Zegt helaas niks FF afwachten nog hoe moeilijk het ook is. Succes groetjes sandra
hoi hoi dat heb ik de afgelopen keer gehad. die steken zijn echt supper irritant ene keer waren ze er wel en zo waren ze ook weer weg heel veel liefs samantha
hoi hoi dat heb ik de afgelopen keer gehad. die steken zijn echt supper irritant ene keer waren ze er wel en zo waren ze ook weer weg heel veel liefs samantha
hoi sancho, dat heb ik ook, zo rond de eisprong begint het, en soms zitten er cyclussen tussen dat ik twee weken voor mijn nod al wat zeurdige pijntjes heb (vooral als ik er veel bij stil sta ) het word niet erger dus ik wil me er niet druk meer om maken, en ik lees ook dat meer vrouwen hier last van hebben dus dat is een geruststelling... maar helaas zegt het bij mij niks, elke cyclus voelt weer anders bij mij..
hoi Sancho, ik heb nu al een week hele gemene steken/krampen ik kan nog niet zeggen of het bij mij op een zwangerschap duidt (wat ik natuurlijk wel hoop) maar er zijn meiden geweest met steekjes die zwanger bleken te zijn. ik hoop voor je dat je zwanger bent meid!! succes laat je het even weten als het zo is??
Hoi neeltje, Bij nog niks te bekennen alleen krampjes met vlagen en vaak plassen( zovoelt het) Jij vandaag NOD.... Heb je al getest????? ben benieuwd. Succes groetjes Sancho
ik heb vanaf afgelopen maandag een raar weeig en kramperig gevoel in mijn onderbuik, weet ook niet of het met eventuele zwangerschap temaken kan hebben. Weet wel dat ik het nog nooit eerder heb gehad. ps Neeltje nog niet van de duiveltjes gezien??? Groetjes Ilona