Nou het kan zijn dat jullie het stom gaan vinden omdat het zelfs normaal is bij 'meeste' vrouwen... Maar nu heb ik dit al sinds 2 weken 2 keer gehad.. Nadat we hebben geklust ging mijn man wrijven op mijn vagina en ja ik hoef het niet in details te vertellen maar goed hij ging mijn orgasme opwekken en voordat mijn orgasme al kwam merkte hij dat hij op zn vingers zoveel van de witte melkachtige afscheiding had Na mijn orgasme was het echt op al zn 5 vingers, gewoon duidelijk wit en ook op mijn rechterdij en vagina... Kan dit wat met zwangerschap te maken hebben of is het gewoon normaal, want natuurlijk krijgen vrouwen na geklust te hebben zulke witte afscheiding wat normaal is.. Maar ik had dit nooit eerder gehad en nu wel... Huhhh... Wat verandert er veel na een miskraam
Is dit een serieuze vraag? Je weet zelf toch ook wel dat dat sperma is samen met jou vocht van het klussen ervoor. Dat hoeven wij denk ik niet uit te leggen. Waar denk je anders dat dat zaad blijft? Meteen flats de baarmoeder in of zo ahha. Dus je mannetje had zijn eigen zaad dus jou vocht aan zijn 5 vingers zitten
Hahaha Ik denk dat het juist veel vruchtbaar slijm was Ik heb dit ook vaker na het klussen, soms zelfs zoveel dat het lijkt alsof mijn man gekomen is ipv ikzelf hahaha Hopelijk een vruchtbare periode voor je
Nee dat was het niet, ik weet heus het verschil wel!! waarchijnlijk begrijp je mijn vraag verkeerd, natuurlijk weet ik dat het mijn vochtnsamen met zijn sperma waarschijnlijk kon zijn maar ik heb dit nu in totaal de 2e keer meegemaakt dus vond ik het wat anders.. Daarom dat ik het vroeg
Ja dat dus, maar zoals je ziet ben ik al 7 dagen overtijd, mijn man vond ook dat ik zo erg veeeeel vochtig was als rond de ovulatiedagen... Ik zei toen aan hem van maar dat moet toch allang geweest zijn:/
O ja dat had ik helemaal niet gezien! Dan zou ik toch maar een test je wagen? Ik heb sowieso tijdens zwangerschap meer last van witte vloed
Ik had paar dagen voor tot weken na mn nod erg veel wittige afscheiding. En toen bleek ik zwanger. Ik geloof dat het dan witte vloed genoemd word ofzo. Ik zou inderdaad ook testen.
Paar dagen terug was hij negatief en daarvoor een lichte tuurstreep met een goedkope test, ach maar morgen ga ik weer testen, kijken wat ie aangeeft
Morgenochtend ga ik weer testen, lets see!!!!😀 Zoals ik in mijn vorige post zei al eerder heb ik een vage 2e streepje gehad na7 min op een goedkope test, wist nie of ik die moest vertrouwen buiten de leestijd En 3 dagen terug had ik een clwarblue digital test gehaald, ik moest niet veel plassen en toch heb ik de test gedaan in de avond.. Daarvan dacht ik ook was mijn urine niet geconcentreerd of watt Morgenochtend heb ik meer duidelijkheid
Heb ik niet in Engeland, als ik in NL was, zou ik zeker die gebruiken.. Ik gebruik daarom clearblue digital..
Net toch maar een test gedaan en die gaf negatief aan.. Jammer, misschien moet ik gewoon wachten op mijn menstruatie met geduld of achh na paar dagen weer testen?! Bahhh ik weet het niet meeeerrrrr
Ik zie dat je op 2 oktober een miskraam hebt gehad.Het kan heel goed zijn dat je cyclus van slag is,bij sommigen is het meteen weer op regel,maar bij de meesten is het gewoon even van slag.Dat kan best een paar maanden duren.Dus van overtijd zijn is nu geen sprake. Je openingsvraag ga ik niet beantwoorden,want dat antwoord weet je zelf ook wel. Nog heel veel sterkte met je miskraam.Erg naar.
Ik had gehoopt dat mijn cyclus ook gewoon normaal bleef.. Had na het stopen van de bloeding na paar dagen al de witte afscheiding op de normale ovulatiedagen... Maar misschien is mijn eisprong dan toen toch nie geweest...jammer ik heb geen ovulatietesten gebruikt, maar had ook geen zin.. Je kan nie weten hoe lang het dit keer kon duren!! Maar ik hoop toch voor een positieve test over een week ofzo als mijn menstruatie uitblijft... Want ik begin sinds gister het gevoel te krijgen in mijn onderbuik .. Beginnende menstruatie maar hopelijk is dit een symptoom als vorige keer, toen hield deze menstruatiepijn ook 5-6 dagen aan en pas daarna testte ik positief En over mijn vraag in opening, nou ik wist het niet😇 Daarom vroeg ik het... Sperma herken ik altijd en zo dom ben ik nie, maar dit keer was het dus nieuw dat mijn vocht en zijn sperma misschirn samen was gemixt of was het mijn baarmoederslijmvlies en ben ik erg vruchtbaar deze dagen?! Nou kan...
he jammer! Maar het kan nog Ik had altijd cyclus van 26 dagen en mn menstruatie bleef maar en ik bleef maar negatief testen. Toen op dag 59 van de cyclus testte ik positief. Mn eitje was gewoon veeel later gesprongen.
Dat is zooooo lang en het is zo erg, wachten is altijd zo irritant en dan stress je zoveel natuurlijk:/ en dan denk je dat je door streess je menstruatie laat uitblijven:/