Heb je nog een keer getest Lisan? @Takkie: hier hetzelfde, zit nu in de 2e cyclus na pilstop, de eerste netjes 28 dagen, ik heb maandag vermoedelijk mijn NOD als cyclus weer 28 dagen telt. @LJJ: ik ga wanneer ik een 2e heb zeer wrs aan een koperspiraal, dus hormoon vrij, maar laat me wel eerst even goed informeren wanneer ik weer aan de anti-conceptie ga. We willen niet aan condooms, en de pil wil ik na 10 jaar gebruik ook niet meer, indd wat een rotzooi zeg, merk zo veel verschil qua humeur, libido etc.
Dat had ik ook! Hele erge stemmingswisselingen.. nu voel ik me weer labiel en veel zelfverzekerder. Ik roep het al heel lang tegen mn vriend dat ik de pil niet meer wil door wat voor een mens ik ervan word
Ja vanmorgen weer getest, was negatief. Ik wacht nu ongeduldig op mijn menstruatie. Dan kan ik weer verder!
Hallo allemaal, Ik kom even om de hoek kijken hier... Sinds oktober 2015 gestopt met de pil. December 28 dagen cyclus November 28 dagen cyclus Januari 29 dagen cyclus Nu in februari besloten om voor een kindje te gaan. Wordt flink "geklust" hier tussen de lakens, zeker voor t onzekere en zonder pil ook een hoger libido! Heel spannend of t deze maand misschien toch de eerste ronde al raak is! Wordt wel gek van m'n lijf haha! Denk bij alles, oh jee, is t misschien dan toch raak? Had 26/1 m'n menstruatie Op 9/2 m'n eiersprong (als t goed is) En moet 23/2 weer ongesteld worden (stiekem hoop ik van niet)
Dankjewel! Wel enorm fijn om een forum te hebben waar je alles kwijt kan, want verder kan ik het met niemand kwijt.. Manlief wilt namelijk niet iedere keer m'n hysterische gedoe horen haha! Oh echt enorm spannend vind ik het! Spannend hoor testen morgen, fingers crossed voor jou! Hoop op een positieve test!
Haha mannen zijn daar veel nuchterder in, die van mij wil ook niet allemaal horen wat ik voel etc. die heeft zoiets van eerst afwachten. Wat ik wel apart vond/vind is dat hij zonder morren akkoord ging met morgen testen, hij riep namelijk voorheen steeds dat hij wilde dat ik zeker 2 dagen over tijd liep voor we gingen testen! Zou hij zelf ook wat aanvoelen dan?
Oh dat is dan inderdaad wel bijzonder dat manlief ook akkoord gaat met eerder testen! Mijn man zegt alleen maar dat ik niet zo obsessief moet zijn en het moet laten gaan haha! Al maakt het hem niet veel uit wanneer ik ga testen, hij is mee bang voor te grote teleurstelling bij mezelf, ook wel lief. Ach een mens mag hopen, dat blijft toch wel... Als t nu niets is, gaan we stug door voor ronde 2. Ik duim voor positieve test van jou morgen!
Meiden, ik word nu zo onzeker... In december gestopt met de pil, na 29 dagen mijn eerste menstruatie zonder pil gehad. Nu zit ik al op cyclusdag 35 en op wat afscheiding, gevoelige tepels en vermoeidheid na, geen klachten. Ik had verwacht dat mijn cyclus gewoon normaal zou zijn nadat je de eerste keer ongesteld bent geweest... Gister voor het laatst getest, nog steeds negatief. Herkent iemand dit? Ik heb gister gebeld met de assistente van de huisarts. Deze was niet zo aardig aan de telefoon en ik moest gewoon nog afwachten. Wanneer zouden jullie weer contact opnemen met de huisarts?
Dat is niet leuk indd verveld dat je nog niet weet waar je aan toe bent. Het kan zijn dat je cyclus nog overhoop is van de pil, ondanks dat je eerste cyclus wel maar 29 dagen was. Het is echter niet netjes van die assistente, je leest/hoort het heel vaak dat assistentes zo lullig doen, die bij ons bij de dokterspraktijk zijn ook nooit aardig. Ik zou als ik jou was gewoon weer bellen, uitleggen dat je je zorgen maakt en dat je in ieder geval een telefonisch consult wilt, want dat afwachten is niet te doen. Dan kan de dokter je vertellen tot wanneer je moet afwachten, en dan eventueel wat verdere stappen zijn mocht het niet doorbreken/ niet zwanger zijn
Ah dat is balen 😞... Echt naar en dat nog wel op Valentijnsdag! Knuffel voor jou! Wanneer is je NOD? Kan het zijn dat je te vroeg hebt getest?
Ik had vanmorgen eerst een test gedaan, die was fout (geen streep in controlevenster) dat was de enige die ik had. de Kruidvat ging hier om 13.0 open, dus vanaf 9 bijna niks gedronken en hoefde gelukkig pas tegen die tijd ook naar de wc. Dus was bij de kv geweest, liep terug langs een bloemenzaak, zag allemaal mannen staan om een bloemetje te kopen voor hun vrouw/vriendin. en het enige wat ik dacht, ik hoef geen bloemen, als die test positief is is dat genoeg.. (wij doen overigens niet aan valentijnsdag maar had wel mooi geweest) Mijn NOD is morgen, ik ga er maar van uit dat ik dus morgen of dinsdag gewoon ongi ga worden, als dat niet zo is ga ik dond of vrijdag weer testen. Ik heb met dochterlief pas 5 dagen na NOD getest, durfte toen ook niet eerder... dus wie weet heb ik gewoon nog niet genoeg HCG in mn lijf.. maar ga maar gewoon er van uit dat ik naar ronde 3 moet
Jaar bij mij eindelijk wat duidelijkheid! Vandaag slijm met wat bloed, dus verwacht vandaag of morgen mijn menstruatie! Heeft iemand ervaring met teunisbloemolie? Dit schijnt je cyclus te reguleren, maar lees ook verhalen over dat de kans op een miskraam dan groter is...
Ik had de eerste ronde cyclus van 26 dagen, 2de ronde zat ik op 39... Inmiddels zit ik op cd 21 en heb nog steeds geen eisprong gevonden met ovu testen. Ik lees er meer die echt een paar maanden nodig hebben om een regelmatige cyclus te krijgen.
Op naar ronde 3 dan maar! Hopelijk brengt die wel wat moois met zich mee voor jullie . Hier doen al mn symptomen me ook denken aan een menstruatie. Dus beetje onzeker, moet eigenlijk nog een week duren. AAAAHHHH, rot lijf haha! Voor jou veel succes in ronde 3!
dat vervelende ontpillen ook hé Heb net boodschappen gedaan kreeg ineens zo'n menstruatiekramp dus ben wrs nu de helft vergeten, wilde zsm naar huis om alive in te nemen Ik ga morgen beginnen met temperaturen om meer zicht op mijn eisprong te krijgen.. had afgelopen week wel af en toe getempt, maar als je niet weet wat de basale temp is heb je er nog niks aan.. Dus ben wel heel benieuwd
Inderdaad verschrikkelijk dat ontpillen, geen touw aan vast te knopen.. Ik ben sinds cd 10 bezig met ovutesten. inmiddels ben ik op cd 23 en nog steeds geen positieve ovutest, wel ineens weer allemaal lichamelijke dingen.. cd 16 en 17 bruinverlies, en s'avonds kotsmisselijk, gister een opgeblazen buik en sinds donderdag ofzo heb ik echt vreselijke stink scheten, die ik niet tegen kan houden... Ohja, ik ben in 3 maanden tijd in een pukkel planeet veranderd, m'n gezicht valt gelukkig mee, maar laten we het niet over mijn schouders en decollete hebben..