ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Oh wat een drama toch hè!
    Mijn gezicht zit ook van de een op andere dag onder de plekjes en puistjes :( echt hopeloos.
    Ik heb verder niet echt last van ontpil verschijnselen geloof ik.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik had de afgelopen 2 weken echt heel erg last van ontpil verschijnselen, en precies die die ook over een komen met zwangerschapssymptomen.. Zodanig dat manlief en ik bijna dachten dat het raak was. Wat kan een lichaam je voor de gek houden he
    Ik heb ook wel wat pukkels, maar dat komt meer omdat ik nu ongesteld ben denk ik

3. winniethepooh89

30 jan 2009
    9
    0
    0
    Sittard
    Hallo dames,

Samen met me vriend heb ik besloten om vanaf januari voor ons eerste wondertje te gaan.
    Toen we dit besloten hadden,had ik van de nieuwe pilstrip al 3 dagen genomen en ben toen direct gestopt. Een aantal dagen na het stoppen heb ik waarschijnlijk me onttrekkingsbloeding gehad 4 dagen.
    Ik hou mijn cyclus bij in een app en daar stond op dat ik vorige week mijn vruchtbare periode zou hebben. Nu hebben we met ovulatie testen getest maar deze waren allemaal negatief in de aangegeven vruchtbare week. Ook hebben we en zijn nog altijd aan het tempraturen. Hierin is ook een aardig patroon zichtbaar. Ik weet dat door het stoppen met de pil mijn eigen hormonen nu weer het werk moeten doen. Maar omdat de wens vrij groot is zijn we er al aardig mee bezig we hebben gemeenschap om de dag maar kreeg van de verloskundige te horen dat het goed zou zijn om in de vruchtbare week elke dag te vrijen.;)

Ik merk wel al verschillende symptomen van het ontpillen. Deze zijn: witte afschijding,duizelig,hoofdpijn,Pijn & steken in de onderbuik, gewichtstoename.
    Nu hoop ik natuurlijk dat het geen ontpil maar zwangerschapsverschijnselen zijn maar ik denk van niet.

Herkent iemand zich hierin????????

4. babysed

babysed Lid

7 jan 2016
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik heb er ook vreselijk last van gehad en nog steeds.... Dacht dat ik mn ei al gehad had deze ronde, maar vandaag pas een (bijna) positieve ovu test.

5. babysed

babysed Lid

7 jan 2016
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat wordt ik hier gelukkig van, eindelijk!!!:D

Eindelijk maar toch, cd 25 vandaag, ofwel dit wordt weer een lange cyclus. Reden voor een sexy setje vanavond of niet...?:p

Gisteravond ook al geklus, maar toen was de ovulatietest by far niet positief te noemen t:) Waar dan dat bruinverlies op cd16 en cd 17 vandaan kwam?!

Bijgevoegde bestanden:

6. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ja hoor! Veel plezier!

7. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik zou lekker doortesten en tempen. Heb ik ook gelijk gedaan na de pilstop.
    Je gaat vanzelf een patroon herkennen en de tekenen van je lichaam opmerken!
    Succes!

8. winniethepooh89

30 jan 2009
    9
    0
    0
    Sittard
    #208 winniethepooh89, 19 feb 2016
    Laatst bewerkt: 19 feb 2016
    we zijn al aan het tempraturen we gebruikte eerst de ovulatietesten van de action
    na men stopweek heb ik dus nog drie dagen de pil geslikt daarna is op 31 januari t/m 3 Februari waarschijnlijk wat wij denken een tussenbloeding/ontrekkingsbloeding geweest volgens mijn ovulatieapp zou ik van 9 febr t/m 15 febr vruchtbaar zijn en 14 febr zou de ovulatie plaats vinden we hebben vanaf de 10 toch om de dag gemeenschap gehad omdat de ovulatietesten zowel van de action als cleur bleu negatief waren zijn we eens vanaf de 14de gaan temparturen nou had ik de volgende tempraturen
    14 Feb-36,7 C
    15 Feb-36.8 C
    16 Feb-36.6 C
    17 Feb-36.4 C
    18 Feb-36.7 C
    19 Feb-36.6 C
    Zo zien we een stijging en zo daald het weer en dan stijgt het weer we hebben iedere ochtend getempratuurd

Herkent iemand zich hierin of heeft iemand hier ervaring mee????

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Lees deze pagina eens door: Met de temperatuurmethode stel je de eisprong vast
    De schommeling kan snel plaatsvinden, wanneer je onder andere omstandigheden hebt getemperatuurd, bijv. wanneer je op een ander tijdstip temperatuurt dan anders
    ik temp. ook niet elke dag op het zelfde tijdstip ik moet bijv. een keer in de week om half 5 uit bed voor mijn werk, maar ga dat natuurlijk niet elke dag doen speciaal voor het temperaturen. Maar daardoor heb ik ook schommelingen in de temp. Had bijv. toen ik dus om half 5 (35.9) deed een lage temperatuur als vanmorgen om 8 uur (36,4) de rest van de week temp ik rond 8 uur en hang ik altijd rond de 36,4, de ene keer is het 36,4 maar heb ook al 36,6 gehad

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
  11. winniethepooh89

30 jan 2009
    9
    0
    0
    Sittard
    we hebben gekeken maar op die site hadden we al gekeken
    had vanmorgen last van licht bruine afscheiding weet iemand wat dat zou kunnen zijn of heeft iemand hier ook wel eens last van gehad toen jullie bezig waren met kinderen kan dit een zwangerschapsverschijnsel zijn????

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    kan allebei, bloedverlies kan ook gewoon door ontpillen zijn

13. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    #214 Aanoniemous, 20 feb 2016
    Laatst bewerkt: 20 feb 2016
    Wie wil met me mee denken?
    Wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten, denken jullie.

22 januari had ik mijn stopweek.
    Vanaf 28 januari heb ik 4 pillen* geslikt dus tot 31 januari
    Op 1 februari besloten te stoppen.
    2tot4 februari gebloed, daarna 2 dagen niet en toen weer ongeveer een anderhalve dag bloedverlies.

Kan ik me menstruatie nou op +/- de 22e verwachten of moet ik eerder denken aan 5/6 maart.

Alvast bedankt :)

*(mijn strip was op(zou eigenlijk nieuwe halen maar besloten te stoppen))

14. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Iemand die mij kan helpen?

15. marja1978

marja1978 Lid

19 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vindt t allemaal wel heel erg spannend. Pas geleden gestopt met de pil na 20 jaar gebruik. Dus ik hoop dat het ontpillen snel verloopt want ik kan eigenlijk niet wachten.
    Na het stoppen op 1 febr mijn eerste goede menstruatie gehad en die duurde 6 dagen. Ook wel gelijk gestart met ovulatietesten. En die teste op 16 febr 2 dikke lijnen. Dus klussen maar. Als mijn cyclus 30 dagen is dan komt mijn menstruatie op 30 febr. Wel 2 dagen na mn ovulatie 3 daagjes lichtbloedverlies gehad.
    Afwachten maar samen met jullie.

16. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Dat is heel lastig te zeggen.. Jouw lichaam moet nog wennen. Ik zou 28 dagen tellen vanaf de eerste dag dat je definitief bent gestopt. Bij mij klopte dat ongeveer.

17. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik zou zeggen een maand na je laatste bloeding. Maar het kan ook veel langer op zich laten wachten hè, ontpillen doet gekke dingen met je lichaam. Heb je een periode tracker app op je telefoon? Dat hielp mij om overzicht te houden.

18. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

19 nov 2015
    1.681
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb nu van m'n eerste pilstrip nog 1 week, dan is die op, dus tot volgende week zondag daarna heb ik nog 2 pil strippen andere 4 weken (totaal 9 weken dus), dan zou ik 24 april m'n laatste pil hebben. M'n man en ik hebben afgesproken dat dit de laatste is. Dan zou ik die week erna (eind april) ongeveer ongesteld worden. En dan zou je begin mei zwanger kunnen worden. Eventueel nog een condoom gebruiken tot halverwege mei. ;) als t allemaal financieel gaat natuurlijk.

19. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    Waar kan ik dat vinden?

Deel Deze Pagina