mijn nichtje is begin januari jarig, we beginnen nu te zien dat ze rond haar verjaardag het allemaal wel best vindt en niet meer zo enthousiast is. verwend met kerst, sinterklaas..... wat jij je kindje eventueel bij kan brengen mocht het een december baby zijn, is dat de mooie lichtjes en boompjes speciaal voor hem/haar zijn
Goeiemorgen dames, Ik had stiekem gehoopt op een normale, regelmatige cyclus na het stoppen van de pil. Eergisteren heb ik in de middag een paar uur lang felle steken in mijn onderbuik gehad. Hierbij had ik de hoop dat dit een teken van een eisprong kon zijn die eraan zat te komen. Helaas toch nog geen positieve ovulatietest gehad.. Op papier zou ik de 13e ongeveer ongesteld moeten worden, maar dat zal dus wel langer gaan duren ben ik bang Die felle steken, is dit een symptoom van het ontpillen, weten jullie dat misschien? Hoop niet dat dit vaker terugkomt. Zat op mijn werk krom van de pijn, m'n collega's zaten me al raar aan te kijken (Alleen maar mannen haha)
Ik had dat de eerste maand na stoppen ook, ik vermoedde ook eisprong.. ik gebruik alleen geen ovulatie testen
Dus dit kan erbij horen.. Hoef ik me daar geen zorgen over te maken gelukkig. De ovulatietesten gebruik ik om te kunnen checken wanneer ik mijn eisprong heb en hoelang mijn cyclus zal duren, om daar straks enige logica in te kunnen ontdekken hopelijk (lichtelijke controlfreak)
haha snap ik hoor, ik heb deze maand getemperatuurd om te kijken of mijn eisprong ook precies op de helft van de cyclus is, dat was zo.. Mocht het deze maand niet raak zijn dan ga ik denk ik niet meer temperaturen.
Wat vervelend van die buikkrampen! Ik heb sinds gister avond wat bloedverlies en vandaag ook nog. Ik kan hierdoor voor deze maand niet meer positief blijven, baal er ontzettend van! Ben 2 weken geleden nog ongesteld geweest dus heel apart allemaal
Is het veel? En helder rood? Ik praat ook mee in een ander groepje en die had ook misschien wel 4 dagen bloedverlies en bleek uiteindelijk toch zwanger.. Bloedverlies komt veel voor in de eerste natuurlijke cyclus.. Ik had gister avond bij het plassen dat er een hele sliert slijm mee kwam met wat bloed bij het afvegen.. Ik wil we niet te veel van denken en niet te veel hopen maar onderbewust hoop ik natuurlijk wel dat het iets betekende
Het is niet heel veel, half inlegkruisje vol en wat met afvegen (echt sorry voor de details) varieert van helderrood naar rose. Het is gisteren voordat ik ging slapen weer gestopt. Weet jij of dat invloed heeft op de cyclus? Gelukkig ben ik niet de enige! Ik ben ook benieuwd wat het bij jou betekende! We moeten nog even wachten meis.. ik kan testen tussen 14 - 18 maart ongeveer.. misschien de hoop toch nog niet opgeven dan, dankjewel!!
Mijn NOD is 14 maart, maar heb mijn eisprong een dag eerder gehad dus zou op 13 maart ook al kunnen zijn.. maar wil proberen pas op de 16e te testen Geen idee wat de invloed is, wellicht innestelings bloeding? soms lees je dat die wel 4 dagen aan kan houden.. Bij mij was het trouwens echt eenmalig bij het afvegen, verder niet meer gehad.. word hier ook erg onzeker van
Ik heb mijn lh-piek eindelijk!!! Hopelijk springt dat eitje snel! Die bloedingen tussendoor of van een evt innesteling verschillen echt heel erg per persoon wat ik hier zo lees.
Sommige dames merken ook helemaal niks van de innesteling.. Ik had bij m'n dochter toen de tijd op 6dpo steken en harde buikspieren. Ben benieuwd of dit een innesteling was of gewoon toeval
Een vriendin van mij had het ook alleen met afvegen en zij is wel zwanger! Het is bij mij gewoon weer doorgegaan vandaag en me eisprong was ook ergens deze week dus innesteling kan het niet zijn helaas. Ik wacht gewoon even af.. fijn LJJ van je piek!
Gister avond had ik ook een beetje bloed bij vegen, ook gepaard met een hele dot slijm.. @LJJ: Super van je piek! gezellig gemaakt dus gister avond?
@ LJJ: wat fijn dat je je piek hebt gehad! Ik zit nu 5 voor mijn nod... Ik heb toch vanochtend zo'n ultra sensitive gekocht... Maar ik heb hem nog niet gebruikt... Ik merk wel dat het nu steeds meer begint te kriebelen om te testen.... Help!
@wannebemommy; ik heb de eerste maand ook om de dag getest omdat ik het niet kon laten. Dat wachten is gewoon killing! Ik ben helaas flink ongesteld geworden, dus op naar ronde 3. Hopelijk blijf ik niet om de 2 weken ongesteld worden, want dan kan je eitje niet genoeg rijpen heb ik ooit ergens gelezen? Weet sws niet of je dan überhaupt een eisprong hebt
Ik heb getest, maar is helaas negatief. Heb nu met mezelf afgesproken om mijn menstruatie af te wachten. Ik heb sinds vandaag echt enorme borsten, ze staan helemaal strak gespannen. Maar goed kan ook op een komende menstruatie wijzen.... @ilse ik hoop voor jou dat je menstruatie wat langer gaat duren. Anders zou ik gewoon even advies vragen bij de huisarts
@Ilse: Ik hoop indd dat je cyclus wat langer word, anders even naar de HA @Wannebe: balen, maar 5 dagen voor NOD kan er nog van alles gebeuren spannend @Hier: Ik had donderdag voor het eerst, dat slijm, met beetje roze bij afvegen. Gisteravond weer gehad, en vanmorgen zaten er 2 drupjes in mijn onderbroek. ook steeds menstruatie achtige krampen. Afscheiding is nu beetje lotionachtig, dik en wit (als bodylotion structuur zegmaar) Ik word hier erg onzeker van.. oh en borsten zijn ook erg gespannen en pijnlijk vandaag
Ja zeker fijn. Ik begon al onzeker te worden of dat ik überhaupt een eisprong zou krijgen. Ook gezellig gemaakt. Vanavond ff niks na 3 dagen achter elkaar. de boel is er een beetje beurs van hihi! Ei is ook al gesprongen vannacht ofzo. Vanochtend lichte tempstijging. Hier is iedereen zo te lezen ook druk met wachten vooral.. Wat een drama hè!
Ik moet echt even iets kwijt. Ik heb vanochtend getest... En ik heb een half plusje.... Ik weet niet wat dat betekent..... Pfoeeee weer onzekerheid....