Meiden ik heb even opbeurende woorden nodig.. Ik begin echt chago te worden merk ik, heb sinds gister steeds een beetje menstruatie achtige krampen, af en toe met vlagen misselijk en mijn borsten doen onwijs zeer, sinds vanmorgen ook jeukende tepels Ik heb zwaar het idee dat ik ongesteld moet worden, maar dat zou nog een week moeten duren.. ik heb donderdag, vrijdag en zaterdag af en toe een paar druppeltjes roze verloren (eigenlijk alleen bij afvegen) Ik weet dat ik af moet wachten maar weet echt niet wat ik hier van moet denken, of van vinden of wat ik er mee moet
Misschien kwam het bloedverlies door innesteling.. Maar als je klachten komen door een zwangerschap zou je nu positief moeten testen.. Helaas kan het ook zo zijn dat je lichaam je voor de gek houdt! Ik zit nu op 3dpo en heb ook menstruatieachtige krampen.. Vorige cyclus ook.. Was niet zwanger. Die opbeurende woorden zijn niet helemaal gelukt, maar ik wil je niet blij maken met een Dode mus. Hoeveel dpo zit je nu?
Zit nu op 8dpo ik had gister het gevoel dat ik vandaag ongesteld ging worden nog geen bloed gezien vandaag.. Dat klote wachtbankje ook Met de opbeurende woorden bedoelde ik ook even woorden om me weet even back-to earth te roepen
Nou ik heb vanochtend nog een test gedaan. Die was negatief. Dus zal wel een droog plekje zijn geweest. Dan maar gewoon rustig wachten op de menstruatie of hopen dat deze alsnog weg blijft en anders gaan we voor de derde ronde!
Ja echt hoor dat klote wachtbankje is niks voor mij.. ik merk aan mezelf dat ik erg prikkelbaar ben op het moment. misschien toch even google blokkeren oid @Wannebe: balen meis, hopelijk dan snel de rode duiveltjes
Heel vervelend dames dat jullie nu weer op dat wachtbankje zitten! Die stomme symptomen lijken ook zo erg op elkaar! Toen ik ongesteld werd was dat gevoel gelijk weer weg. Dit weekend ook maar even een borrel genomen. Nu vol goede moed op naar de volgende ronde waarbij ik denk ik toch maar ovulatie testen ga halen! Succes dames
Groot gelijk hoor Ilse! Ik drink de eerste helft van mijn cyclussen ook gewoon mijn vaste wijntje in het weekend. en nu vol goede moed op naar de volgende ronde
@ mommy en Ilse, ja die wijntjes zijn dan ook erg belangrijk! Hier nog geen rode duiveltjes... Maar ik denk wel dat ik helaas ongesteld ga worden. Erg balen maar goed ik probeer positief te blijven. Het zou te mooi om waar te zijn zijn als het al in de tweede ronde gebeurd. Maar wat is dat wachtbankje vervelend! Mijn NOD is donderdag. Dus stiekem heb ik hoop niet ongesteld te worden haha!
@Wannebe: misschien indd te vroeg getest.. maaruh je kan indd beter uit gaan van dat je ongesteld gaat worden donderdag, dan kan het alleen maar positief uit vallen toch @Wijntjes: ik sta er echt versteld van hoe anders ik nu met eten en drinken om ga als toen we voor de eerste gingen! toen was het stoppen met de pil ook gelijk stoppen met rauw vlees en alcohol, en nu denk ik tja als ik niet zwanger ben kan het ook geen kwaad haha dus geniet ik er gewoon van (probeer ik in de 2e helft van de cyclus het zo veel mogelijk te laten staan trouwens)
Hoe is het bij jullie meiden?? Ik heb enorme testdrang.. zit nu 5 dagen voor NOD.. Afwachten dus.. Ik wil echt pas na NOD testen
Ooooeeeeehh, dat kan ik me goed voorstellen! Nog even een paar dagen proberen vol te houden! Dat kan jij!! Hoe is je gevoel erbij? Denk je het al te weten? Hier is alles rustig. Ben nu 2 weken gestopt met de pil en volgens allerlei calculators online (cyclus op 30 dagen gezet) zou ik komend weekend m'n eisprong moeten hebben, maar ik merk daar nog hélemaal niets van. Ga er dus vanuit dat het langer gaat duren. We zouden de eerste maanden condooms gebruiken, maar daar is tot nu toe nog niets van terecht gekomen. 😊 Ik gebruik niets qua ovu-testen of tempen ofzo, maar qua slijm ben ik echt nog niet vruchtbaar. Is dik en melkachtig. Dus ik ben nog in de veilige fase. Althans, voor m'n gevoel!
Ik zit in constante 2-strijdt met mezelf, heb sinds vorige week een beurs gevoel in de zijkant van m'n borsten en sinds maandag jeukende tepels heb vorige week ongeveer 5/7 dagen na eisprong (heb 2 dopjes gehad dus weet niet precies welke m'n ei was dus zit nu of 11dpo of 14dpo??) een aantal keren roze verloren bij afvegen en bij overstrekken en niezen heb ik steekjes in m'n baarmoeder.. Dus wat dat betreft zou het zomaar kunnen.. Daarom is die testdrang zo sterk, en ik probeer me steeds voor te nemen niet te googelen tik mezelf op m'n vingers als ik weer in baby modus ga haha want ik wil ook geen teleurstelling als ik maandag toch gewoon de rode duivels weer mag begroeten
Momenteel ben ik deze week begonnen met eerste week zonder de pil. Vorige week nog stopweek gehad en daarna niet meer begonnen met een nieuwe strip. Dus ontpillen gaat beginnen, nu nog niets te merken. Ik zie veel termen voorbij komen dat voor wij helemaal nieuw is misschien een beetje een rare vraag maar wat is DPO?
DPO is Days past ovulation.. De dagen na je eisprong.. Dus stel je hebt op dag 14 van je cyclus je eisprong gehad dan zit je op Cyclusdag (CD) 24 op 10DPO Als je iets niet weet gewoon vragen hoor vragen staat vrij, ennuh domme vragen bestaan niet Spannend hoor! hoeveelste kindje? Hier eerste maand ook geen last van ontpillen gehad dat kwam de 2e cyclus pas
Bedankt voor de uitleg weer wat geleerd. Eerste kindje . Dus allemaal erg spannend. Deze week ook pas begonnen met foliumzuur, is dat erg?
Nee hoor, iedereen (zover ik weet) begint pas met foliumzuur zodra ze de pil laten staan.. Advies is 3 maanden voor het zwanger worden starten met foliumzuur. gemiddeld duurt het een half jaar tot je zwanger raakt dus wanneer je stopt met de pil is een prima moment te starten met foliumzuur, de lengte dat je dat slinkt maakt niet uit. (bij de ene duurt het maar een paar maanden, bij een ander kan het langer dan een jaar duren) Maar, voor nu lekker er van genieten! probeer je niet gek te laten maken door je lichaam (en dat is heel moeilijk als je van alles voelt) Uiteindelijk is het voor een goed doel hihi en hopelijk mag je snel een positieve test in je handen houden!
Oké gelukkig. Ja ik ben ook heel benieuwd . We gaan het zien, ik heb voor mezelf afgesproken dat ik er niet druk om gaat maken. Maar als ik allerlei verhalen lees is dat nog best moeilijk, het wachten enz.