Hallo, ik ben echt totaal nieuw hier, net geregistreerd, maar al erg veel meegelezen in het forum. Ik heb 18 november mijn laatste pil gehad en heb hierna een ontrekkingsbloeding gehad, op 17 december voor de eerste keer "normaal" ongi geweest, ofwel ronde 1 mislukt. In deze eerste cyclus vooral buikkrampen gehad, maar een lichte menstruatie in tegenstelling tot toen ik de pil gebruikte. We zitten nu in ronde 2 en als de cyclus gelijk blijft zou ik woensdag ongi moeten worden. Nu heb ik vooral last van misselijkheid bij vlagen, veel hoofdpijn en een rare smaak in m'n mond.
Spannend he?! Wij zijn druk aan het klussen. Ik weet nog niet mijn cyclus want zit in ronde 1 maar heb vroeger altijd regelmatig gehad. En bij mijn eerste was ik in ronde 2 zwanger. Ik begin nog niet aan ovulatietesten, dus als ik dan goed gerekent heb zou ik nu ongeveer zeer vruchtbaar zijn..
Hier ook nog geen cyclus in kaart kunnen brengen maar als m'n cyclus weer net zo regelmatig is als vroeger dan zou ik maandag mijn eisprong hebben gehad, als ronde 1 geslaagd is rond vandaag innesteling (volgens de berekeningen van zp) met E had ik de innesteling gevoeld dus ben erg benieuwd.. 18e is mijn nod
Vandaag mijn vermoedelijke nod. Gister zware hoofdpijn gehad, erg misselijk en iets bruine afscheiding. Al deze klachten zijn weer verdwenen en heb nu nog niet het idee dat ik vandaag echt ongesteld ga worden. Is mijn eerste ronde na het stoppen met de pil, dus ik wacht af, hoe lastig ik dat ook vind...
Ik ben 30 december gestopt met de minipil. Eerst het zeer gezellig gehad en erna geen pil meer geslikt. De eerste dagen na het stoppen dacht ik dat ik ongesteld moest worden omdat ik buikkrampen had. Geen menstruatie gehad nog tot nu toe. Wel veel last van mijn darmen, opgeblazen gevoel en krampjes bij mijn baarmoeder. Dit had ik bij de eerste ook (na het stoppen van de pil direct zwanger, wel na 2 dagen stoppen menstruatie gehad) Ik ga er eigenlijk vanuit dat mijn lichaam me nu even voor de gek houdt, maar theoretisch zou het kunnen toch? Ik heb alleen geen flauw idee hoe mijn cyclus nu is en wanneer ik kan testen? Iemand een idee?
Ik ken het! Heb hetzelfde probleem! Ik hou maar even mn pil cyclus aan.. uiteraard totdat ik ongi wordt
De minipil slik je door. Ik werd daardoor ook niet ongesteld. Hierdoor dus totaal geen idee van mijn cyclus.
ik heb dat in de eerste cyclus een aantal dagen gehad en aansluitend brak de echte menstruatie los. ik heb nu gedurende de dag af en toe wat lichte menstruatie klachten(zeurende onderrug en steekjes in buik), ik zou woensdag ongi moeten worden bij een cyclus van 28 dagen, vind het ontzettend spannend allemaal
Op 29 november heb ik mijn laatste pil genomen ... 8 december laatste dag van mijn maandelijkse bloeding. Sinds gister zeurende rugpijn.. We zullen nog even wachten voor te testen zeker? Misschien dat mijn lichaam nog altijd aan het ontpillen is...
Hoe was je cyclus voorheen? Opzich ben je al 5 weken verder. Dus als je lichaam het heeft opgepakt zou je nu al kunnen testen.
Ik neem al sinds mijn 13de de pil. Ben tussendoor wel even gestopt geweest en toen was mijn cyclus niet helemaal regelmatig maar gemiddeld 30 dagen... Kan ik niet het best wachten dat de 35dagen om zijn ?
Die zijn al om denk ik? Cyclusdag 1 is de eerste dag van je menstruatie. En als de 8e je laatste dag van je menstruatie was. Zit je nu vanaf dat moment al aan 31/32..
Ja zijn inderdaad om,, maar aangezien ik voorheen niet altijd even regelmatig was,, dacht ik voor nog even te wachten om teleurstellingen te voorkomen.. Maar ook omdat ik dacht dat mijn lichaam misschien de eerste maand niet direct iets zou oppakken...
Ik heb er ongeveer een half jaar over gedaan om te ontpillen. De zevende ronde nadat ik ben gestopt met de pil was ik zwanger. Ik had 12 jaar lang de pil geslikt en mijn lijf heeft echt moeten wennen. Ik had minder weerstand en vaak blaasontstekingen. De eerste maand werd ik stipt na 28 dagen ongesteld alsof ik mijn pil nog slikte. Later kreeg ik langzaam aan mijn eigen cyclus terug van 26/27 dagen met voorafgaand een aantal dagen bruinverlies. Dat had ik nooit toen ik de pil slikte. Ik denk niet dat ik hierna de pil nog ga slikken. Het beïnvloed je lijf toch wel behoorlijk vind ik. Succes in ieder geval allemaal! Ik hoop dat jullie heel snel zwanger mogen zijn!
Dat dacht ik dus ook omdat ik voor de pil zo onregelmatig was dat het soms 5 maanden duurde voor ik weer ongesteld werd. En nu had ik vorige maand een cyclus van 34! En ik verwacht vandaag of morgen weer mijn menstruatie. Dus dan een cyclus van 30. Niet iedereen heeft dus last van ontpillen. Je moet jezelf op een gegeven moment wel een grens stellen voor een test. Als je al aan je max aantal cyclusdagen zit zou ik een test doen.
Hoi allemaal, ik schrijf graag met jullie mee! Ik ben na 15 jaar pilgebruik ook gestopt om voor een eerste kindje te gaan. Ik werd echter na 21 dagen al echt ongesteld.. is dit niet te snel?? Nu op cyclusdag 15 ben benieuwd..
En je hebt dag 1 van de laatste ontrekkingsbloeding als cd1 geteld? Dan kan het iets te maken hebben met ontpillen. Je lichaam moet even resetten. Als dit een gewone cyclus zou zijn is 21 wel kort inderdaad!