ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Sinds ik gestopt ben heb ik last van bruin verlies t varieerd van heel licht tot heeel donkerbruin bijna zwart gewoon. Dit heb ik al sinds donderdag. Nou zou ik vandaag 12 dagen overtijd zijn als ik uitging van mn normale cyclus. Hebben meer meiden hier last van, het bruinverlies?

2. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Sarahhh; Bruinverlies heb ik ook veel gehad, voordat de 'echte' menstruatie doorbrak.

3. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin steeds meer in de war te raken van mn situatie. Ik ben vandaag 2 weken geleden gestopt met de pil en de dagen ervoor paar keer vergeten. Tot op heden heb ik nog geen druppel bloed oid gehad, dus ook geen ontrekkingsbloeding. Wel heb ik al 2 weken krampen opgezwollen borsten zo nu en dan misselijk, en regelmatig het gevoel alsof mn menstruatie komt. Het begon al voordat ik helemaal stopte. Maar nog altijd helemaal niks.Heb vandaag getest en die was negatief. Als ik mn ontrekkingsbloeding gehad zou hebben zou k zeggen me cyclus is in de war, maar of dit zo normaal ik weet ik niet. Hebben de dames hier die gestopt zijn wel allemaal de ontrekkingsbloeding gehad?

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hmm dat is wel vreemd, een zwangerschap lijkt me sterk, daar voor had je in de eerste week van je pilstrip een paar moeten zijn vergeten dan zou je misschien een eisprong hebben gehad. Zolang je je onttrekkingsbloeding niet hebt gehad is er ook nog geen eisprong kunnen zijn denk ik.
    Ik kreeg 3 dagen na het slikken van de laatste pil mijn onttrekkingsbloeding..
    Misschien een idee om even bij je huisarts te informeren

5. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga morgen bellen voor een afspraak.. Ik heb de pil heel erg lang doorgeslikt dus had sowieso geen eisprong al die tijden. Alleen het is wel zo dat ik hem best vaak ben vergeten, maar niet achter elkaar. Dat wachten is zo vermoeiend.

6. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ik heb nog geen onttrekkingsbloeding gehad want de prikpil werkt nog...bij mij.

7. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ook al heb je een stopweek, dan nog heb je geen eisprong!

En dames.. Je lichaam heeft even tijd nodig om alle hormonen zelf weer te reguleren.
    Alle pijntjes, krampjes e.d. die jullie voelen heeft hier allemaal mee te maken.
    Alles wordt weer aangezwengeld zegmaar.
    Bloedverlies/bruinverlies is ook normaal! Ook dit heeft met je hormoonhuishouding te maken.
    Ik herken alles!!!
    Gewoon even rustig afwachten tot je eerste echte bloeding.

En als je je pil met enige regelmaat vergeet, raakt je lichaam ook in de war.
    Hopelijk hebben jullie allemaal snel mooie cyclus!

8. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij alle symptomen en dingetjes die ik nu heb gooi ik het zelf ook onder het kopje ontpillen. Je lijf zit vol met hormonen en opeens stop je daarmee waardoor het dus een reactie geeft. Eigenlijk heel normaal en voor iedereen anders. Ik hoop deze week vanaf het weekend mijn eerste menstruatie na vorige maand stopweek(deze was begin maart afgelopen) weer te krijgen. We gaan het zien en dan kan ik alles gaan bekijken qua eisprong enz. Succes iedereen en hopelijk komt het snel allemaal goed.

9. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat goed! Klinkt inderdaad het beste om er zo mee om te gaan. Succes!

Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad, rekbaar slijm en daarna rechtsonder in de buik krampen/pijn. Daarna voelde ik eventjes een soort menstruatiepijn die van rechts naar links (eierstokken) ging en daarna naar het midden van mijn buik (baarmoeder). Nu 2 weekjes wachten!

10. Sarahhhh

Heeft er iemand last gehad of nu last van bruin bloed verlies zonder buikpijn?

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @sarah: ik zelf niet maar je leest het wel veel, ontpil kwaaltje ;)

12. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehad, dit was het begin van mijn eerste 'echte' menstruatie na het stoppen met de pil.

13. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, zij vind het vreemd dat ik nog geen ontrekkingsbloeding heb gehad. Ik moet morgen gaan voor bloed te prikken. Ben benieuwd wat daar uit komt. Ik loop vandaag alweer de hele dag met stekende zeurende buikpijn, en ik krijg niks binnen door me misselijkheid.

14. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zwaaaar ongesteld eindelijk.

15. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok dan ben je aan de ene kant niet meer in onzekerheid dan weet je nu dat het er nog wel is. Ik moet nog wachten ben benieuwd! Hopelijk hebt je niet veel last.

16. mammy27

mammy27 Lid

17 okt 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de afgelopen dagen zn onzekerheid gehad, dat ik liever alle last van mn menstruatie heb dan die onzekerheid.. Hoop dat ik snel een normale cyclus heb dan komt het wel goed..Hoop voor jou ook op snelle duidelijkheid. Voor mensen met een kinderwens is een menstruatie een teleurstelling maar het is zwaarder om in die onzekerheid en twijfels te zitten heb ik gemerkt bij me zelf.

17. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Goedenavond dames!

Graag klets ik met jullie mee!

Wat een verschillende verhalen als je het allemaal zo leest.
    Mijn vriend en ik hebben na wikken en wegen besloten dat we toch al wel willen stoppen met de pil.

Ik twijfelde vanwege een tijdelijk contract en angst dat ze hem dan niet gaan verlengen, maar wil nu toch mijn werk mijn keuze niet laten beïnvloeden want kan het echt niet meer los laten.

Ik zit nog met 1 dingetje in mijn hoofd waar ik over nadenk.
    Wij hebben voor dit jaar vakantie geboekt eind september.
    Dan moet ik nog wel kunnen vliegen naar Turkije. Dus eigenlijk moet ik dan sowieso niet langer dan 20 weken zwanger zijn begreep ik ongeveer?

Ik ben 3 jaar geleden ooit eerder met de pil gestopt en toen echt een half jaar moeten ontpillen. Had cyclus van 60 dagen dan weer 25 dagen erg afwisselend.

Nu is mijn twijfel dus gewoon vast lekker stoppen met de pil zodat ik vast kan ontpillen. Vruchtbare week even veilig seks hebben, ongelukje is dan gewoon goed en mooi natuurlijk. Maar op die manier proberen uit te stellen dat het niet gelijk raak is.
    En dan vanaf Juni bijvoorbeeld volop er voor gaan.

Hoe denken jullie over zo'n situatie? Wat zouden jullie doen?
    Ben benieuwd naar meningen van anderen.

Groetjes

18. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben Dit jaar nog niet geboekt maar ik heb wel allerlei dingen al gepland qua concerten,weekendjes weg enz. Ik snap wat je bedoelt persoonlijk zie ik het allemaal wel gebeuren en als het in die tijd is is dan maar zo. Ik ga er zelf nog niet vanuit dat het meteen raak is. Alles kan natuurlijk, maar daar ga ik nu nog niet vanuit. Dan vind ik het ook moeilijk om dingen af te spreken enz met vrienden. Misschien dat anderen dit zelf ook hebben meegemaakt en kunnen zeggen hoe of wat.

19. Sarahhhh

Enja dit heb ik al banaf donderdag .. Maar ik word niet echt ongesteldd

20. Sarahhhh

T blijft bruin/zwart en t zet niet door. Ook geen last ban buikpijn gehad @enja hoelang duurde dit bij jou dan?

Deel Deze Pagina