ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik zou niet te veel van je app uitgaan hoor! Die berekend aan de hand van gemiddelden.
    Het kan best dat je eisprong al is geweest.. Heb je een overzichtje van je tempkaartje?

Ik had overigens ook 2 maanden nette cyclus van 30.. En mijn laatste cyclus duurde maar een duurde maar, ei een week later dus. Maar wel zwanger.

2. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    graag gedaan, hoop dat het snel raak is voor ons beiden!

3. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank je wel Podex.
    Zit met een vervelend dingetje. Misschien dat meiden het hier weten misschien?
    Ik denk dat ik een streepjes plaster ben, omdat ik zelfs nu lichte streepjes op action zwangerschapstest plas, en een tuurstreepje wat niet op de foto te krijgen is op kv 2v5.
    Vraag me af als het zover is en ik zou kunnen testen...hoe ik dan weet of ik écht een streepje heb of niet?

4. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hier nog steeds geen spoor van een menstruatie. Wel al een week last van kleine beetjes bruin verlies die komen en gaan. Hadden meer mense hier last van?

5. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    #485 Laar87, 1 apr 2016
    Laatst bewerkt: 1 apr 2016
    Sowieso is het opstarten van de cyclus na lang aan de pil te gaan geweest een hele omschakeling voor je lichaam, geef het even de tijd. Ik heb van de 13 jaar dat ik de pil heb gebruikt, bijna 10 jaar lang doorgeslikt met gemiddeld 2 stopweken per jaar. Die verliepen allemaal nagenoeg hetzelfde. Nadat ik ben gestopt met de pil half februari een normale onttrekkingsbloeding gehad en 3 weken geleden dus mijn eerste "echte" menstruatie gehad. Nou, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, ook niet voor ik begon met de pil slikken ;) In 2 dagen tijd zo ongeveer leeggebloed en daarna helemaal niets meer ;) Geef je lichaam dus even de tijd om zijn natuurlijke ritme terug te vinden, dat kan wel tot 4 maanden duren (ik zat zelf op een redelijk lichte pil, dat schijnt ook te schelen).

Ik moet trouwens zeggen dat ik echt wel last heb van symptomen waarvan er veel gezegd wordt dat het zwangerschapssymptomen zijn, zoals buikpijn (en als ik mijn buikspieren aanspan gaat die pijn door richting mijn baarmoeder), onwijs rammelende darmen, opgezette buik en ik ga onwijs veel vaker naar de wc dan normaal. Maar ja, omdat ik 13 jaar heb geslikt ben ik bang dat dat ook gewoon normale pre- menstruatie klachten kunnen zijn. Ik weet namelijk niet meer wat ik voelde voor ik begon. Ik hoop niet dat ik dit elke maand ga krijgen, want het is echt niet fijn :p

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Temperatuur blijft nu ook hoog, dus zal hem gehad hebben..
    Ik heb geen idee hoe ik hem delen moet, maar vermoed zelf ook dat ik dus woensdag, donderdag of gister mijn ei heb gehad, vanwege de tempr. verhoging (van gemiddeld 36,2 naar nu 36,8/36,9) Ook sinds gister weer een stuk minder afscheiding.
    Snap dat je niet uit kan gaan van wat een app aangeeft maar het is wel een fijne lijdraad hij paste hem trouwens ook vanmorgen aan naar dag 14 van de cyclus dat mijn ei is geweest. Hij pakte natuurlijk dag 18 omdat ik vorige maand toen ongeveer mijn ei heb gehad
    We zullen het zien

7. Familjen

Familjen Actief lid

21 jan 2016
    216
    226
    43
    @alle nieuwe dames: welkom!! 😄

Heeft iedereen fijne paasdagen gehad?

Hier voor de 4e keer bloedverlies sinds het stoppen van de pil op 31 januari dus ja je lichaam kan vanalles laten zien door het stoppen met de pil... vorige keer dat ik stopte met de pil had ik dit absoluut niet zo vandaar, toen had ik zo ongeveer 9 jaar d3 pil geslikt (dat is nu 7 jaar geleden). En nu had ik net iets meer als een jaar de pil geslikt.

8. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    jammer mijn berichtje is weggehaald had ik gisteren geplaatst.
    Ik heb dus in het weekend mijn eerst menstruatie gekregen. Alleen weet ik niet welke dag ik kan neerzetten. Het begon vrijdagavond met bruin/rood. Zaterdag over gehele dag maar 2x lichte rood bloedverlies. En zondagochtend werd ik wakker en was het raak. Ik vind het alleen iets minder dan tijdens pil gebruik kan dit nog te maken hebben met ontpillen?

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zou als ik jou was uitgaan van zondag dan, officieel is eerste dag echt rood de eerste dag van je menstruatie, maar omdat je zegt dat het zaterdag zo minimaal was..
    Je kan je echte menstruatie niet vergelijken met je bloedingen bij pilgebruik, een echte is elke maand anders ik heb vorige maand bijv. 3 dagen heftig bloed verlies gehad en daarna niks meer, maar ook een maand gehad dat eerst een dag bruin, toen 4 dagen rood en daarna nog 2 of 3 dagen bruin. Het ook ook voorkomen dat je alleen maar een beetje bruin verliest. Er is geen pijl op te trekken;)

10. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad ook zelf de zondag aangehouden. En we gaan het zien voor de volgende maand, was wel even wennen ik had al jaren geen last meer van buikpijn. Echt een avondje goed ziek van geweest. Maarja allemaal voor een goed doel :). Nu eisprong enz gaan volgen ik ben benieuwd. Ik gebruik zelf nog geen testen.

11. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Nog 23 dagen hier en dan wachten op onttrekkingsbloeding om te beginnen! Ben blij dat het toch redelijk snel nog is gegaan.

12. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voordat je het weet is het zover. Succes!

13. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    nou nou het forum is weer online, was wel ff afkicken haha! ik ga vlg week maandag met ovu testen beginnen ben wel nieuwschierig! deed er gister een en die had een licht streepje, was het maar een zwangerschapstest :p

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Zo echt he Podex! Ik zat ook 3 keer per dag te kijken of we al weer konden hahaha :p

15. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank je Sab!

Ja, was echt afkicken hahaha.

16. Sarahhhh

Jaa hahah ik heb echt elke twee uur gekeken of ie weer online was hahah maar wat is dr nou eigenlijk veranderd?

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Sarah; ze wilden hele nieuwe site maar dat lukte niet zo, zaten heel veel bugs in. Dus voor nu hebben ze de oude versie terug gezet en testen ze offline de nieuwe versie

18. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Ah nu snap ik het!! Vraagje dames ik heb 31/3 tot 5/4 gemenstrueerd kan ik vlg week maandag beginnen met ovulatietesten of ben ik dan al laat?

19. Sarahhhh

Ik weet niet of ik nu nog kan temperaturen? Ik zit nu op dag 47 ( over een uur dag 48 :p) dusjaa heeft temperaturen dan nog nut?

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @podex: ovulatietesten gebruik je vanaf dag 10 van je cyclus dus maandag lijkt me goed..

@sarah: het beste temperatuur je vanaf dag 1 van je cyclus dan weet je je basale temperatuur, je kan nu best je eisprong al gehad hebben dus dan is je tempr verhoogd.. Je kan het proberen natuurlijk maar echt accuraat zal het niet meer zijn. Voor je eisprong is je tempr rond de 36,5 en daarna stijgt hij tot de 37 of er boven

Deel Deze Pagina