ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Heeuujj, we zijn weer online!:p

Eindelijk afgelopen zaterdag ongesteld geworden, dag # 49!
    Volgens mij ben ik echt nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn:D
    Nu dus ronde 2.. :)

2. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Saraaah, zou het kunnen dat de paar dagen bruinverlies de onttrekkingsbloeding is geweest?

Ik zit nu op dag 23, als het goed is 9DPO. Heb wat pijnlijke borsten en af en toe misselijk. Dit had ik ook vorige maand, dus helaas zegt dat niets. Afwachten dus!

3. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Enja denk t niet. Had paar dagen na het stoppen met de pil al twee dagen bloedverlies, en veel

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Bruin bloed is meestal oud. Alleen rood bloed kun je als Menstruatie of onttrekkingsbloeding beschouwen.

Die symptomen kunnen ook veroorzaakt worden door progesteron... Ik had het zelf ook in de rondes dat ik niet zwanger bleek.
    Ben je zeker van je eisprong dmv temperaturen enzo?

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.895
    18.686
    113
    Vrouw
    Ik ben ook weer aan het ontpillen. Samen met vriendlief toch besloten te stoppen met de pil (nadat ik er weer voorzichtig over begon) :D
    Ga nu m'n eerste ronde in. Natuurlijk wil ik gelijk zwanger worden haha maar ga er niet van uit dat het zo snel zal gaan.

6. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig Mikjeee. Dan loop jij 1 dag voor mij :). Ik ben het zondag geworden.

7. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Leuk! Zelfde dag gestopt met de pil!! Hoop dat 't snel raak is!

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.895
    18.686
    113
    Vrouw
    Haha dankje hoop hetzelfde voor jou

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Vanaf welke dag is het aan te raden om ovulatietesten te gebruiken?
    Mijn cyclus was 49 dagen dus ik ga er vanuit dat deze cyclus ook weer langer zal zijn, maar toch.... je weet maar nooit:D
    Wil natuurlijk niet mijn kans missen...:p

10. Sarahhhh

Ik zit ook op dag 49 maar verlies alleen maar wit slijm. Ik hoop dat dit van de eisprong komt want heb deze afscheiding nog niet gehad deze cyclus

11. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Ben inmiddels 3 maanden gestopt met de pil en heb geen klachten eraan over gehouden. Cyclus is vanaf het eerste moment netjes. Maar heb nu onwijse haaruitval! Heb van nature krullen, maar wel dun haar. Wat doen jullie hier tegen? Het is echt vreselijk!

12. HDGirl

HDGirl Lid

7 apr 2016
    19
    0
    1
    Vrouw
    Kinderfysiotherapeut
    VlakbijRotterdam
    Ik had van te voren nooit gedacht dat stoppen met de pil zoveel lichamelijke ongemakjes zou veroorzaken

Nu na bijna 3 maanden pas t idee dat t een beetje m'n systeem uit is,

Hebben jullie daar ook last van??

13. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    Spannend mensen, morgen mijn vermoedelijke nod, ik zit nu in mijn 2de ronde maar ben ooit de pil gaan slikken omdat ik na jaren nog steeds een onregelmatige cyclus had. Ik heb van die early testers maar voor de zekerheid toch maar wachten tot morgen.

14. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    Er is trouwens wel veel veranderd nu ik niet meer de pil gebruik. Mijn libido is toegenomen, is nu hoger dan mijn man ;) Mijn menstruatie is veel lichter (ik slikte wel de pil door btw en stopte ongeveer 2x per jaar) en ik heb het idee dat mijn zintuigen, met name mijn reuk, gevoeliger zijn geworden (weird!). En ik kan niet meer tegen kietelen, maar ik weet niet of dat ermee te maken heeft, haha :)

15. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    Net getest maar ik weet net niet.. Testlijntje is superlicht roze. In het licht van de wc niet te zien, maar nu in het natuurlijke licht in de slaapkamer wel een beetje..

16. Sarahhhh

Morgen nog een keer testen!

17. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morgen nog een keer testen? Spannend hoor, ik duim voor je!

18. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mag zelf niet klagen. Ik heb niet heel veel last. Alleen toen mijn eerste menstruatie doorging zetten toen wel. Maar toen wist ik waarom ik aan de pil was gegaan (buikpijn). Verder voel ik mijn juist vrolijker, geen hoofdpijn. En ik heb niet het gevoel dat het ontpillen lang gaat duren. Mijn lichaam pakt het denk snel op. We gaan het de volgende maand zien. Over 1,5 week zou ik +/- mijn eisprong moeten hebben.

19. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik was juist blij dat ik gestopt was! Wat een bende is die pil zeg...
    Je lichaam krijgt gewoon afkickverschijnselen, waar jij nu mogelijk ook mee te maken hebt. Je lichaam moet zich nu gewoon even herstellen en alles zelf oppakken.
    Ik voel me veel beter, emotioneel minder afgevlakt, hoger libido..
    Wel meer plekjes in mijn gezicht e.d. Maar dat heeft mogelijk ook met de zwangerschap te maken nu.

20. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    Ik heb geprobeerd de foto bij te voegen die ik er vanmorgen van heb gemaakt. Wat denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina