ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HDGirl

HDGirl Lid

7 apr 2016
    19
    0
    1
    Vrouw
    Kinderfysiotherapeut
    VlakbijRotterdam
    Het lijkt wel een lijntje 🙂🙂 maar ik heb er geen verstand van nog weinig ervaring met positieve testen

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Als dit een zwangerschapstest is dan is ie positief!! En behoorlijk duidelijk!
    Maar ik ken deze test niet..

Als dit een ovu test is.. Dan is ie negatief.

3. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    @LJJ: het is een zwangerschapstest. Ik heb nog nooit ovulatietesten gebruikt (dit is/ was pas ronde 2), geen idee dus hoe die eruit zien. Ik heb ze besteld via de site zwangerenkids en het zijn de “uiterst gevoelige zwangerschapstesten midstream” want daar had ik erg positieve referenties over gelezen. Waarom ik twijfel, is omdat dit van die uiterst gevoelige testen zijn die je al 6 dagen voor nod kan gebruiken. Ik zit nu op mijn nod, dus zou ik verwachten dat hij redelijk duidelijk zou moeten zijn. Maar het is slechts een heel licht streepje.

4. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Laar87 dan zeg ik gefeliciteerd! Hij is echt mooi duidelijk al! :D

5. Laar87

Laar87 Lid

29 feb 2016
    43
    0
    6
    Vrouw
    Hoofddorp
    Podex, ik vind 'm juist zo twijfelachtig! Het is een extra gevoelige test, dus dan zou hij toch 7 dagen nadat hij zou moeten kunnen meten toch veel duidelijker moeten zijn? Ik heb nog een test over dus heb besloten dat ik zondagochtend nog een keer ga testen om het zeker te weten :)

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.885
    18.679
    113
    Vrouw
    Ik vind hem best duidelijk! Voorzichtig gefeliciteerd:)

7. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Laar87 sommige mensen maken langzamer het hch hormoon aan dan andere dus misschien bij jou wat trager:) if je ei is ietsje later gesprongen dat kan ook. Maar ik vind hem ook heel duidelijk. Dus gefeliciteerd!!!!! :)

8. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw

Ik snap je helemaal! Ik duim voor je meid!! Hopelijk loopt ie mooi op!!

9. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ziet er positief uit Laar! 😆

10. Ilse90

Ilse90 Lid

4 feb 2016
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Super leuk gefeliciteerd Laar! Ik ben ook weer terug van weggeweest. 10 januari mijn laatste pil op en mijn cyslus zit op 36 - 16 - 35. Nu ongesteld terwijl ik echt dacht/hoopte zwanger te zijn deze maand omdat het zolang duurde. Nu rustig op naar de volgende ronde. Doe verder (nog) geen ovu testen of iets degelijks. Heb een paar blz terug gelezen, maar niet alles, leuk om dingen van jullie te lezen dames! Ben zelf 26 en we gaan voor ons eerste kindje♡

11. Sarahhhh

Ik weet dat dit hier niet hoort. Maar om weer een nieuw topic te openen vond ik ook weer zo raar voor een vraagje

Kan je bij eem buiten baarmoederlijke Zwangerschap een negatieve test hebben zonder symptomen of wat? Ik denk niet dat ik dit heb hoor maar was gewoon een vraagjee

12. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    #532 Enja, 9 apr 2016
    Laatst bewerkt: 9 apr 2016
    @Saraaah, geen idee of dit kan. Misschien even op internet opzoeken?

@Laar87, gefeliciteerd!!

Hier wat frustratie :x.
    Vanaf 7DPO pijnlijke borsten en met vlagen last van misselijkheid. Vanmorgen wat roze/oud roze afscheiding. Met ochtendurine zw test gedaan, negatief. Ik denk dat ik ongi ga worden...
    Diezelfde klachten had ik ook vorige maand, misschien dat het nog ontpillen is...Wat denken jullie? Of zou het ook een innesteling kunnen zijn? Vandaag 11DPO.

13. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw

Een vriendin van mij had 9 weken geleden een bbz, ze had gewoon twee dikke strepen en een positieve digitale clearblue, je maakt namelijk gewoon HCG aan, dus je zou het moeten zien op een zwangerschapstest!

14. Sarahhhh

Okeejj bedanktt!!

15. Sarahhhh

Dag 50 is aangebroken.. Pijn in onderrug. Steken in onderbuikk. Word echt ongeduldig. Ik weet dat t nog heeeel lang kan duren. Maar af n toe denk ik toch wel: wat als het pcos is :0. Maar erna denk ik dat er heel veel mense na t stoppen net de pil een tijdje niet ongesteld worden. Die onzekerheden bleghhh

16. Arankaa

Arankaa Lid

24 aug 2015
    58
    8
    8
    Ik ben nu een jaar geleden gestopt met de pil, eerste menstruatie liet 61 dagen op zich wachten. Kreeg toen echt overal krampen en zwangerschapspijntjes, maar was niet zwanger. Daarna heb ik cyclussen gehad tussen de. 10 en 50 dagen. Zit nu 2 cyclussen op 36 dagen....
    Heb geduld, moet ik zelf soms ook nog hebben, en als je het niet vertrouwd moet je naar de dokter.

17. Sarahhhh

Bedanktt! Ik krijg af n toe wat last van ongi krampen maar dat blijft echt maar n paar seconden tot een minuut en dan is het weg. Maja we kunnen niks anders doen dan wachten he

18. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Hij is behoorlijk duidelijk hoor! Ik vind hem echt positief..
    Misschien was je ei of de innesteling wat laat.
    Ik zou me niet druk maken!
    Maar misschien kan je de testen van Kruidvat 2 voor €5 eens doen. Die gebruiken de meeste meiden hier. En die zijn ook echt duidelijk.
    Of mss kun je nog zo'n zelfde test doen, dan zou hij nu donkerder moeten zijn.

19. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laar gefeliciteerd! Goed bericht. Sarahhh ik hoop dat het snel doorzet en als je inderdaad twijfelt misschien afspraakjes de huisarts maken?

20. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Saraaah, wat vervelend dat het zo lang duurt zeg!!

Deel Deze Pagina