@laar: Gefeliciteerd! @Suzy: Spannend Hopelijk pikt je gewone cyclus zich snel op! @Hier: woensdag alweer NOD (dan is het 14 dagen na Eisprong) Heb deze maand geen last van klachtjes, die ik vorige maanden wel steeds had, dus ergens toch ook weer spannend haha
We zitten allemaal in een spannende tijd als ik het zo lees. Voor de 1 iets anders als de ander. Een vraagje je kon toch aan je cervixslijm zien wanneer je eisprong komt of is geweest?
Ik heb geeen ideee! Ik heb sinds vorige week dinsdag weer voor t eerst slijm verlies! En ik hoop dat ik het goed gevoeld heb en maandag dus mn eisprong had. Ik hoop dat mijn menstruatie er dus aankomt. Liever zwanger natuurlijk maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben
In wezen wel, in de praktijk vaak wat anders. niet iedereen heeft duidelijk dat rekbare slijm. Voor mij normaal: week 1: menstruatie week 2: droog week 3: cremig tot menstruatie Vorige maand had ik wel heel duidelijk rekbaar slijm rond dag 18 wat vermoedelijk ook eisprong is geweest want ik werd 14 dagen daarna ongesteld Deze maand was week 1: Menstruatie week 2: droog Week 3: waterig week 4: schommelend (ene keer creme, andere keer droog, andere keer waterig) heel vreemd haha Maar ik kijk liever naar mn tempr dan naar slijm want daar kan je eigenlijk niet van uit gaan.. temperaturen en ovulatie testen zijn de meest betrouwbare manieren om je ei te vinden. Dag 27 nu goed doorgekomen haha nog 1 dag morgen doorkomen en woensdag ongesteld worden
Hier verwacht ik m'n menstruatie vandaag, temperatuur is gedaald dus zal vandaag ergens wel doorbreken.. Ik had het al verwacht maar baal toch wel een beetje
Nee... Nog niks helaaas maar ik jou jullie op de hoogte! Ik ga er deze week weer een testje tegen aan gooien denk ik
Nog steeds niet Sarahhhh? Bahbah, dat duurt lang! Die 49 dagen van mij vond ik al veeeeeel te lang duren Een testje kan geen kwaad natuurlijk, je weet maar nooit... Ik ben nu begonnen met ovulatietesten, zit inmiddels op dag 12 van mijn cyclus, ben benieuwd of ik een positieve test te zien krijg op korte termijn, of dat het weer zo lang gaat duren. Heb inmiddels ook de teunisbloemolie-pillen in gebruik, dit zou de cyclus moeten verkorten dus ben benieuwd hoe het ditkeer gaat verlopen
Ik heb hier meer meegelezen dan gereageerd. Hier inmiddels op dag 65. Vorige week naar de dokter gegaan met de vraag hoe ik m'n cyclus regelmatiger en korter kan maken. Aangezien mijn cyclus altijd heel onregelmatig en lang is geweest raadde de huisarts aan om toch maar wat onderzoeken te doen. Vorige week inwendig onderzoek gehad en gister een echo. Vandaag diagnose PCOS gekregen, ik krijg niet tot nauwelijks een eisprong. Morgen heb ik al een afspraak bij de fertiliteitsarts. Vorige week had ik echt nooit gedacht dat dit uit die afspraak zou komen. Ik krijg waarschijnlijk hormoonpilletjes om te kijken of ik daarmee wel een eisprong krijg, maar dat hoor ik morgen pas allemaal precies. Ik wil jullie allemaal heel veel succes en geluk wensen met het ontpillen. Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger. @Laar: jij dus al van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ga ook even meelezen en kletsen met kullie. Misschien helpt dat karma Zoals in mijn onderschrift te zien is ben ik alweer een tijdje geztopt met de pil, tot nu toe allemaal cyclussen van 40dagen of meer. Nu lijkt mijn lichaam te twijfelen om ongesteld te worden, afgelopen 2 dagen al 2x klein beetje bloed gehad, hopelijk zet het door en wordt het mijn eerste normale cyclus...
dat is wel even schrikken voor je. Succes en ik ga duimen voor je. Ik hoop dat de hormoonpilletjes hun werk gaan doen. En inderdaad hopen dat we allemaal snel zwanger zijn.
Ik heb ook testen besteld maar nog niet geprobeerd. Oorspronkelijk zou ik over 6 dgn mijn eisprong moeten hebben dus ik ga het in de gaten houden. Waar heb jij je testen gekocht? En welke testen raden jullie aan?
Ik heb ze online besteld, van sensitest en dan de extra gevoelige. Ze geven in ieder geval duidelijke resultaten, maar ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad dus kan nog niet over alles oordelen hierbij Had een voordeelpakketje besteld, dan krijg je 24 testen met daarbij ook 3 zwangerschapstesten, dus dat is wel makkelijk dan heb je die er ook vast bij. Heb ook een paar van action liggen, maar daar lees ik hele wisselende ervaringen over dus die hou ik achter de hand voor als de andere op zijn, of als "second opinion" voor als de sensitest positief is haha (check-check-dubbelcheck!)
Nou meiden, volgende week vrijdag de niet halen van de prikpil dag. Vraag me alleen af waarom ik een week eerder de prikpil had moeten halen dan de 29ste van april. Voor de rest wordt het wel spannend met nog eens 2 weken vanaf nu...dan moet ie wel "uitgewerkt" zijn en onttrekkingsbloeding ergens hopelijk snel komen!
Ik ging net even plassen maar er zat een roze druppel afscheiding in mn onderbroek :0 wat kan dit zijn? Ga ik toch eindelijk ongesteld worden nu of ben ik zwanger?
Dat is in ieder geval iets Zou het nog even afwachten, misschien toch eindelijk je menstruatie! Begon bij mij ook heel minimaal maar heeft toch doorgezet. Zwanger zijn zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn Maar zo niet, dan heb je in ieder geval duidelijkheid en kun je eindelijk de volgende ronde in