Heb nu een beetje bloedverlies echt heel weinig heb er geen maandverband ofzo voor nodig. met af een toe lichte krampjes dus misschien ongesteld of een innestelingsbloeding? Kan dat als ik dacht het laatste groeien van mn ei dus zeg maar voor eisprong op maandag 3 april heb gevoeld of is het dan nu te laat voor een innestelings bloeding?
Ondanks dat ik nog geen duidelijke positieve ovulatietest heb gehad afgelopen week, heb ik nu het vermoeden dat mijn eisprong eraan zit te komen.. Vanmorgen bij het naar de wc gaan kwam er wat slijm mee. Dit zou vruchtbaar slim kunnen zijn als ik het goed heb? Of zit ik nu compleet in de verkeerde richting en maak ik mezelf blij met een dooie mus Ik hoop het zo dat het die aankomende eisprong aangeeft! Dan zou mijn cyclus namelijk een stuk korter zijn als de vorige van 49 dagen Aangezien we volgend weekend een week naar Oostenrijk gaan met vrienden, zou het ook wel mooi uitkomen als ik geen ovulatietesten hoef te doen daar, ze weten namelijk van niets
Heei wij zijn ongeveer tegelijk gestopt! Wees blij dat je al ongesteld ent geweest hahah. Hmm ik heb eigenlijk geen idee ik had ditmook 1,5 week geleden maar nog steed niks
Ik zou morgen mijn eisprong moeten hebben. Ik dacht gisteren laat ik eens keer een test doen en zag een heel licht roze streepje. Vandaag erge onderbuikspijn en slijm wordt iets lichter was gisteren nog troebel en wit(sorry voor de details). Dus ik ben benieuwd
Nou dames ik heb juist sinds ik gestopt ben met de pil dat ik niet echt meer cervixslijm heb kan daar dus niet van op aan. Terwijl toen ik de pil nog wel slikte dit elke maand had! Zo raar dit.
Ik hoop dat ik ook 4 of 5 april mn eisprong heb gehad dat betekend dat ik een van drze dage ongesteld moet worden
Brinsa ik ken je verhaal. Ik heb dat ook. Ik gebruik nu ovulatietesten. Wellicht is het ook iets voor jou?!
Ik hoop het ook voor je Sarahhh. Hier wordt het vanaf de 22 april/29 april afwachten op onttrekkingsbloeding! Daarna ga ik tempen denk ik. En misschien ook wel ovulatie testen doen... maar tempen eerder denk ik.
Aanne88. Ja daar was ik meebegonnnen alleen was er om 2 reden mee gestopt en omdat ik een aantal keer niet kon testen en omdat ik merkte dat ik dan zo erg ermee bezig was dat het niet prettig was. Maar als me cyclus deze maand weer hetzelfde is als vorige maand ga ik dat toch doen, om te zien of ik überhaupt een eisprong heb
Heel raar maar als ik moet plassen en ik bloed is het wel rood maar als ik in mn maamdverbamd kijk is het bruin?? Sprry voor de details
Hoeveel is het dan? maar 1x of meerdere keren achter elkaar? Misschien is het heel licht, maar toch menstruatie geweest dan inderdaad? Sorry, ik heb er ook niet bijzonder veel verstand van nog We zijn inderdaad rond dezelfde tijd gestopt, ik heb op 11 feb de laatste pil gehad
Dag 34 tot 39 elke dag 2a 3 maandverbanden ( deze cyclus zou dan dus 33 dagen geduurd hebben) en vanaf dag 57 tot nuc( deze cyclus zou dan 21 dagen geduurd hebben) heb nu ook 4 a 5 maandverbanden op n dag nodig
Het zou best kunnen zijn dat het dan toch je menstruatie is geweest lijkt me, er zijn vast dames die hier meer ervaring mee hebben als dat wij nu hebben als ontpil-newbies?