ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

T is nu echt rood dus ben eindelijk ongesteld!!! :)

2. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hoi dames,

Mag ik met jullie mee kletsen? Wij gaan voor een 2e kindje. Gestopt op 1 april. Bij ons 1e kindje heeft het 13 maanden geduurd, ze is al bijna 5 en er van uit gaan dat het deze keer ook even duurt is ze tegen die tijd misschien al 7.
    Achteraf gezien misschien eerder moeten beginnen maar ik b en nog met een opleiding bezig tot september.
    Ik zal zeker mee kletsen maar helaas niet zo fanatiek omdat ik het erg druk heb met studie en werk :)

3. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Jeuuuuhhhh Sarahhhh, goed zo! :D

4. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hier helaas nog steeds geen positieve ovulatietest.. Ik moet zeggen, ik zie er zelf ook eigenlijk geen verandering in komen, de teststreep wordt niet echt donkerder ofzo. Had gehoopt dat ik vandaag een donkerdere streep zou zijn, aangezien ik vanmorgen van dat kleverige slijm had :)

Bijgevoegde bestanden:

5. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    De laatste test is van vanavond, die wordt dus nog iets lichter als het goed opdroogt..

6. GiGi01

GiGi01 Actief lid

6 dec 2012
    208
    87
    28
    Ben zelf in juli bevallen van ons eerste kindje. Bewust ervoor gekozen om tot de volgende zwangerschap geen pil te slikken! Wij hebben nog een kinderwens en de eerste keer ontpillen was verschrikkelijk! We gebruiken nu gewoon condooms en als ik na een tweede zwangerschap weer aan de anticonceptie wil , dan laat ik een spiraal zetten. Buiten dat ik veel klachten had van ontpillen en mijn cyclus terugkrijgen, heeft het 2 jaar geduurd voordat ik zwanger was! Nu een gewoon regelmatige cyclus sinds mijn eerste menstruatie na het geven van BV.

7. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Ik heb 4 april mijn laatste pil geslikt en daarna de stopweek gehad en 'ongesteld' geweest. Ik heb geen of nog geen ervaring met ontpillen, wel heb ik nu last van steken rechts onder in mijn buik, ik weet dat ik die pijn ook had bij mijn ei sprong toen ik de mirena had maar deze pijn houdt nu al langer aan... Ook heb ik last van wit melkachtige en plakkerige afscheiding.. Hoort dit bij ontpillen?

8. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Blij voor je Sarah!! Gelukkig.
    Ik heb hetzelfde alleen gisteren een test gedaan om te kijken hoe of wat! Was ook een lichte streep vandaag ook doorzichtige afscheiding en hevige onderbuik pijn links. Ik zou volgens allerlei apps morgen mijn eisprong moeten hebben.

9. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mikjee is het nog gelukt met de testen?

10. Sarahhhh

Ik had te vrieg gejuicht... Dag erna was het bloeden over :( ik weet nu echt niet meer of t nu wel of niet mn menstruatie was

11. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké zelf heb ik dit niet gehad misschien de anderen? Ik ben nu juist erg moe, buikpijn onder mijn navel en rugpijn.

12. Sarahhhh

Ik bloed af n toe dan de hele dag niet en dan rond 8 uur s avonds een paar druppels en de dag erna weer

13. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames! Ik heb hier laatst wat berichtjes geplaatst en meegelezen en wilde vandaag mijn bijzondere moederdagkado met jullie delen :)

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,8 KB
      Weergaven:
      10
  14. 28Sab28

28Sab28 Actief lid

8 mrt 2016
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow wat gaaf! Gefeliciteerd, ik had deze 3dgn geleden in mijn handen. Mooi cadeautje zo. Het is nog wel allemaal onwerkelijk. Ik wil het graag zien/horen.

15. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd! Ik vind het ook erg onwerkelijk nog!

16. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Enja gefeliciteerd!

Hier nog geen onttrekkingsbloeding te vinden. Wel vrijdag en gisteren weer streepjes geplast. Maar we weten dat de bloedtest 1,5 week geleden zoiets, negatief was.
    Ga morgenochtend de dokterassistente bellen voor een afspraak. Misschien ben ik wel in de vervroegde overgang??? :S

17. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83

Hoi enja. Zag je test op een ander topic voorbij komen en hoop heel erg dat ik ongelijk heb....maar is dit geen ovulatie test van de action? Zwangerschaps testen zijn daar roze van dop.
    Hoop echt heel erg dat dit niet het geval is hoor! Maar moet je er even op wijzen/naar vragen.

18. Enja

Enja Lid

15 feb 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dit is een zwangerschapstest van DA. Ze zitten met 2 stuks in de verpakking. 😉

19. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Gelukkig maar!!!! Gefeliciteerd!

20. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Enja !!:D

Hier nl eentje die og steeds een lange cyclus, zit inmiddels alweer op dag 38 en nog geen knaller gehad met ovulatietesten. Wel eentje die een stuk donkerder was, maar nog steeds niet in de buurt kwam van de teststreep. Sinds gisteravond heb ik wel lichte steken af en toe in mijn onderbuik, kan dit een eisprong zijn die eraan komt?
    Aangezien ik nu dus weer een lange cyclus heb, wil ik aankomende maand ook geen ovulatietesten gebruiken, dit schiet toch niet op zo:p

Deel Deze Pagina