ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nemo1984, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babysed

babysed Lid

7 jan 2016
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die rare smaak herken ik ook, kom er soms ook niet vanaf en andere moment is die rare smaak ineens weer weg...

Ik zit nu op cd29 en wacht nog rustig af, nog geen tekenen van menstruatie

2. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    In het begin zoveel gekke rare klachten gehad dat je gaat twijfelen.. is het ontpillen of niet. Nu op dit moment bijna nergens last van.. behalve voller gevoel buik en veel plassen.. en ik hoop zo dat mijn ongi gewoon komt. Dus nog even geduld en afwachten maar..

3. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Afgelopen zaterdag, 29 dagen na het stoppen met de pil ongesteld geworden. Met de pil had ik altijd een bloeding van max 5 dagen. Ik zit nu op cd6 en verlies nog steeds helder rood bloed. De bloeding is minder heftig als met de pil, maar de duur is wel langer. Hoelang kan een normale ongesteldheid duren... Ik wil weer het gevoel hebben dat ik bezig ben met mijn grote wens!

4. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    #64 Lisan86, 14 jan 2016
    Laatst bewerkt: 14 jan 2016
    Zaterdag ongesteld geworden. Mijn eerste menstruatie na de pil. Ik zit nu op cd 6 en verlies nog steeds helderrood bloed. Hoelang kan een normale ongesteldheid duren? Ik wil zo graag weer echt starten met de 2de ronde :)

Beetje overdreven, 2x hetzelfde bericht. Maar het vorige bericht liep vast en kan deze niet verwijderen :$

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    #65 Mommysince13, 14 jan 2016
    Laatst bewerkt: 14 jan 2016
    ik merk ook aan mezelf dat ik alles erg vergelijk met 3 jaar geleden.. Zo dacht ik vanmiddag, tja bij E. had ik de eerste 2 rondes overal last van (sterk ruikende urine, veel afscheiding, enorm moe, opgezette borsten en buik, misselijk etc.) en bleef ik achteraf niets te hebben. en de 3e ronde toen nergens last van, tot op een avond dat we met heel de schoonfam gingen gourmetten, ik werd me toch een partij misselijk (dat was 1 dag overtijd) 4 dagen daarna positieve test gehad (zijn toen een midweek weggeweest met de fam. vandaar zo laat getest)
    Ik ga er nu dus eigenlijk weer van uit dat mocht ik zwanger wezen dat ik nergens last van ga hebben.. maarja dat zegt niks natuurlijk.. Maar bah dat slijm en die gore smaak nog steeds in mijn mond :(
    Dinsdag als ik geen menstruatie heb testje er tegen aan gooien
    Even op een rijtje gezet;

17 december; laatste pil
    21 december; pil-bloedingen
    4 januari; stekende pijn die een paar uur aanhield links-onderin buik ter hoogte van bm/eistokken
    deze vrijdag t/m maandag lichte krampjes vergelijkbaar met menstruatiepijn
    sinds dinsdag ineens meer speeksel
    en vandaag die nare smaak

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Bij mij duurt een pil-bloeding altijd 3 á 4 dagen, normale menstruatie duurde soms wel een week. gemiddeld 6 dagen. (dat was voor ik weer aan de pil ging na de geboorte van E.)

7. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou na 7 dagen was het gelukkig over. Waar ik nu wel 2 weken last van heb is een opgeblazen gevoel. Ben er zelfs misselijk van.... herkent iemand dit? Dacht dat je na je eerste menstruatie na de pil wel ontpilt zou zijn. Of kan dit langer duren?

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ontpillen is bij iedereen anders, sommigen hebben indd maar een maandje nodig anderen duurt het soms wel een half jaar of langer. Ik durf alleen niet zo te zeggen wanneer je lichaam echt helemaal gewend is dat ze die hormonen niet meer krijgen. volgens mij ben je echt goed ontpilt wanneer je cyclus weer enigszins regelmatig is.

@hier; nog steeds geen gevoel dat ik morgen ongesteld moet worden. wel vollere borsten.. Gisteren zei manlief zo uit het niets "ben je zwanger ofzo?" huhh

9. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.849
    18.596
    113
    Vrouw
    8-12 de laatste pil genomen. Daarna ongesteld geworden in de 'stopweek'.
    Eerste ronde cyclus van 28 dagen. Ik ben al een keer eerder met de pil gestopt toen was m'n cyclus in het begin heel verschillend. Dus het is afwachten.
    We gaan nu ronde 2 in, hoop dat het snel raak mag zijn ;)

10. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Hi allen,

Ik lees al enige tijd mee en heb me daarom toch maar aangemeld om mee te praten.

Ik ben 16 december gestopt met de pil die ik ongeveer 9 jaar slikte. Wij hebben besloten om een mini-me te krijgen, dus ik ben super excited!

Ik heb een menstruatie app gedownload en dat is enorm handig. Er stond dat ik 4 januari mijn ovulatie moest hebben, en deze had ik 1 dag erna. Klinkt smerig, maar ik had een rekbare slijmsliert in mijn broekje. Komt jullie dat bekend voor? Ik heb nu wel een vervelend dingetje, ik denk dat ik een schimmelinfectie heb (wel vaker last van gehad). Is dit ook een verschijnsel van ontpillen?
    Volgens de app moet ik morgen ongesteld worden, spannend!

Ik wil me er niet teveel mee bezig houden, maar ik vind het echt spannend...

Groetjes, Jaz

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Heej! welkom!! Spannend hebben we de zelfde NOD :)
    Wat betreft dat slijm, kan kloppen, je afscheiding verranderd word slijmeriger rond je eisprong.
    Schimmelinfectie weet ik niet ;)

12. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    NULL
    Toevallig! Ik heb al de hele dag hoofdpijn, dus ben reuze benieuwd!

Toi toi toi

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ben echt al dagen onwijs moe, zeker al een week, toch steeds op tijd naar bed, ik slaap ook gewoon goed..

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Al nieuws Jazz??

Hier nog geen menstruatie, manlief wil samen testen en pas als ik 2 of 3 dagen over tijd ben.. dus morgen of woensdag. zucht

15. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    NULL
    Hahaha, ik moest net aan je denken, omdat we gelijk lopen. Hier is nog niets aan de hand, dus ik wacht een paar dagen. Het is tenslotte de eerste keer, dus de kans is niet groot dat het raak is... hoe voel jij je?

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    zit mezelf gek te maken ben ik bang, heb wel wat menstruatie krampen sinds gister avond, nog geen bloedingen. dat had ik bij E ook rond mijn NOD. verder veel slijmverlies en enorme hoofdpijn :( zit dus te wachten tot het doorbreekt.

17. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    NULL
    Ik had zaterdagavond krampen en knallende hoofdpijn, maar het heeft niet doorgezet. Momenteel voel ik niets, maar ik denk dat ik wel ongesteld word. Het duurt gewoon iets langer dan normaal... you never know!

Fingers crossed! Ik ga einde vd week een test doen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Je moer jezelf niet gek maken, zo blijft je menstruatie nog langer uit door de stress! Hou me op de hoogte!

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik zou zo graag nu een test doen, maar dan word m'n man echt boos wanneer hij positief is

19. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    NULL
    Haha, niet doen! Misschien duurt het nog een dag, vanwege het herstellen van je cyclus.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    slecht he, ik ga er van uit dat mijn cyclus zich gelijk oppakt op 28 dagen, dat was 3,5 jaar geleden ook toen ik stopte om voor de eerste te gaan..
    Ik heb waarschijnlijk m'n eisprong ook gevoeld, en een week daarna ook 2 á 3 dagen wat menstruatiekrampjes (rond de tijd dat er een innesteling zou plaatsvinden) die dingen had ik ook de maand dat ik zwanger was geworden van E. (tenminste, menstruatiekrampen rondom de innesteling) Eigenlijk komt alles nu overeen met de maand dat ik zwanger was van E. de dagen richting mijn NOD..

Deel Deze Pagina