Mooie cyclus! Die van mij is ook (nog) netjes op tijd, 28 dagen. En herkenbaar wat je zegt haha enige minpunt is dat m'n huid iets onzuiver is geworden maar ach dat maakt niet veel uit
Mooie cyclussen meiden! Ik zit bijna op m'n NOD. Heb normaal na m'n ei altijd hele zere borsten. Dit keer minder, zelfs een aantal dagen helemaal niet. Sinds gisteren weer erger dan voorheen. Vandaag ook weer krampen. Ik heb tot nog toe steeds negatief getest. Ongeduldig... We wachten maar af!
Ik hoop het ook. Maar heb sinds vandaag weer krampen. Normaal heb ik dat alleen op deze manier als ik ongesteld ben. Niet ter aankondiging ofzo. Beetje lastig en onzeker allemaal zo hoor
Ik ging meteen terug naar mn 30 dagen cyclus met eisprong op dag 18. 2e maand was het raak. Mazzel denk ik
Spannend Mommysince13. 😊😊 Hier is het wachten op m'n eisprong. Sinds de pil cyclus van gemiddeld 28 dagen. Volgens mijn berekeningen zou eisprong zaterdag zijn. Wel een druk weekend gepland maar wie weet😉 We hebben ook logés dus dan maar wat zachter doen hihi. Van het ontpillen merk ik eigenlijk weinig. Hoop dat m'n cyclus gewoon constant blijft.
Ik heb sinds gister ook pijn laag in mn rug, alsof ik de hele dag op mn benen heb gestaan en zware dingen heb gesjouwd. Werd er zonet ook wakker me.. Ook al 2 dagen een zware gevoel in mn buik (opgeblazen??) Ik hoop zo dat mn lichaam me niet voor de gek houdt.
Dames, even jullie advies! Ik ben half december gestopt met de pil. Ik ben heel netjes na 29 dagen ongesteld geworden. Nu zit ik op cyclusdag 32, maar test negatief. Ik had natuurlijk gehoopt dat mijn cyclus regelmatig zou zijn, maar zou er ook een mogelijkheid zijn dat ik toch zwanger ben terwijl mijn test negatief is?
Gezellig Spectre... Maar ook handig. Kunnen we evt symptomen vergelijken. Test jij met ovulatietest? Ik heb ze nu besteld van 2besure. Ik was vooral nieuwsgierig. Volgens de beschrijving zou ik morgen dan moeten beginnen met testen....
Het kan zijn dat je cyclus nog niet helemaal op orde is. Weet je wanneer je eisprong was? Dmv ovulatietesten of temperaturen?
Mijn eisprong moet rond 23 januari zijn geweest. Toen had ik de positiefste test. Had geen knaller, dus weet het nu ook echt niet zeker! Ik geef het nog een week. Anders toch maar even naar de huisarts...
als je eisprong 23 januari is geweest, zou je bij een normale LF 14 dagen daarna ongesteld worden, dat is pas vrijdag Ik heb mijn Ei vorige week zondag/maandag gehad, en as maandag is vermoedelijke NOD
Bij mij is 2 weken later toch echt 6-2 ... Ik kijk het nog even aan. Weet dat je lichaam je voor de gek kan houden.
Oh ships haha! zat met de verkeerde datum in mn kop Ik weet heel goed dat een lichaam je voor de gek kan houden
Als je de 23e je positieve ovu test hebt gehad moet je er van uit gaan dat je ei 2 dagen later pas springt. Dus de 25e. Je NOD is dan vandaag..
Had de 22ste positieve ovu test rond het middaguur. Dus max de 24ste mijn eisprong. Straks nog 1x een testje wagen en anders wacht ik gewoon ongeduldig mijn menstruatie af...
Hoi Hoi, ik ben benieuwd naar jullie 'klachten' na t ontpillen. Ik heb namelijk veel meer last van steekjes, krampen, drukkend gevoel, nattig gevoel, gister opeens heel duizelig, sinds ik met de pil ben gestopt. Dit heb ik eigenlijk de hele cyclus door. Ben gestopt op 28 dec, vorige maand dezelfde cyclus gehad als met pil. Ik weet niet goed of ik dit alles nu ook had toen ik de pil nog slikte, en er toen gewoon niet zo op lette of dat ik echt meer klachten heb. Wat zijn jullie ervaringen na het stoppen?
Ik had de eerste cyclus tussentijdse bloedingen, merkte dat ik meer zin in seks had. Maar emotioneel was labieler. Inmiddels is dat weer oke, met af en toe een dipje. Ik betwijfel of ik de pil ooit nog ga slikken. Heb het gevoel dat het je emotioneel en lichamelijk erg afvlakt.