ontpillen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door manny82, 16 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Hallo
    Ben de afgelopen weken erg in de war overal last van dacht eerst zwanger te zijn maar na een test toch niet.
    Ben in mei gestopt en we hebben tot en met juli veilig geklust. We hebben hier bewust voor gekozen wouden zeker weten dat alle rommel (pil) uit het lichaam was. Nu heb ik die maanden wel last gehad van zere borsten maar verder niets. Was de eerste keer na 3 weken 4 dagen ongi en vanaf toen om de 35 dagen en dan 2 dagen ongi.
    Heb de laatste 4 weken echt een naar gevoel voel met niet lekker.
    -moe
    -beroerd (na dat mijn buik heen en weer schud klinkt raar maar na het klussen of over hobbels rijden)
    -zere buik
    -slijm 2 dagen voor mijn ongi met hele licht bruine slijm erin
    -hoofdpijn
    -dromerig
    -niet aandachtig naar iets kijken of luisteren
    -niet lekker voelen

Ik ben erachter dat dit ontpillen is maar nu is mijn vraag of je als je slim ontpilt wel gewoon zwanger kan raken of moeten dan eerst die ontpil verschijnselen weg?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi manny,

Je kan ondanks het ontpillen toch zwanger raken. Wel vervelend dat je er zoveel last van ervaart. Hoop dat het snel over is voor je!

Imke

3. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Dank je wel
    Dat hoop ik ook. Ik kan vandaag eindelijk weer eens zeggen dat ik me best lekker voel na vele weken. Dus misschien het ergste gehad.
    vind het allen zo vreemd dat ik er nu pas last van krijg. Maar ja een lichaam zit raar in elkaar.

Deel Deze Pagina