sorry vood de tatails ,mar wil ffies weten wat het is,en of jullie hier ook wel es last van hebben. ikhad net ontlasting en er was uit mijn vagina,hele hele witte,best dikke afscheiding gekomen? zo wit als melk en best veel wat kan dit zijn
precies wat je zelf al zegt...afscheiding... je hoeft er gelukkig geen dokter voor te bellen of wat dan ook...tis gewoon een onschuldig iets waar je normaal gesproken niet op let of dat het er in mindere mate is, maar waarschijnlijk heeft zich e.e.a. opgehoopt en is er met de "grote hoop" (door het drukken) uitgekomen.... niks aan het handje dus...
ok ,,maar het heft ook niks met een eventueele ei sprong te maken? zoals je ziet is mijn cyclus erg verschilend dus weet niet waneer ik mijn ei heb..bedankt voor de snelle reactie
ik kan vaak heel duidelijk zien wanneer mijn eisptong eraan komt. als mijn afscheiding zo is zoals Natasja omschrijft, heb ik na 2 dagen mijn eisprong.
ok ja dat doorschijnende heb ik ook gehad en daarvoor meer gevreeen ,heb nu sterke krampen ,steken in onderbuik,enz dus duimennnnnnnnnnnn