provera 10 mg

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sanex, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    hey dames,

Ik ben donderdag naar de gyn geweest voor mijn buikklachten, en heb van haar provera 10 mgmeegekregen om te kijken of mijn buikpijn hier minder van wordt. Ze zei ook dat provera ook als anticonceptiemiddel werkt, maar ik kan hier niets over vinden in de bijsluiter of op google (maar ik ben dan ook nog steeds niet zo'n heldin met google :) ) Heeft iemand hier misschien ervaring met provera? Zou het graag horen.

2. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Niemand? :(

3. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi

Ik heb een aantal keren provera gehad maar dan was het voor de ongesteldheid op te wekken omdat tie bij mij niet wou komen.

Nooit gehoord dat het ook als anticonceptie middel gebruikt kon worden.

Miss dat jou buikpijn komt omdat je ongesteldheid uit blijft, en daarom Provera krijgt om het op te wekken.

Sterkte met je buikpijn hopelijk ben je er snel van verlost.

Liefs wolly :)

4. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik heb de provera gekregen om te kijken of mijn buikpijn daardoor minder wordt, en als dat het geval was/is kan het zijn dat ik misschien toch endometriose heb. Voor die reden heeft ze het me eigenlijk meegegeven.

De buikpijn is inderdaad al wel wat minder, maar vind het zo rot dat ik nergens kan vinden dat het inderdaad ook als anticonceptiemiddel werkt.

Deel Deze Pagina