Eisprong of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 31 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo iedereen. 17 maart was de eerste dag van mijn laatste ongi. Nu ben ik de 3e dag en de 7e dag mijn pil vergeten. De eerste heb ik 12 uur te laat ingenomen en de tweede 2 uur te laat. Heb ook regelmatig onveilig geklust. Kan ik nou een eisprong krijgen of heb ik die al gehad of komttie helemaal niet?! ..

2. Niet meer actief

Niemand?

3. Niet meer actief

Niemand?

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    in de bijsluiter van je pil staat erin wanneer en welke week het erg is als je hem vergeeet! ik dacht in de 1st week..
    maar 2 uur te laat ingenomen is niet erg.. maar 12 uur volgens mij wel

mijn tip kijk eens in de bijsluiter staat het helemaal in...

5. Niet meer actief

Hoi natassie..Bedankt voor je reactie
    Al gedaan, maar er staat niet in of je daadwerkelijk een eisprong kan krijgen en wanneer die dan kan zijn.. dat is zo´n beetje wat ik wil weten.. wanneer die eisprong kan zijn. Heb al zo´n calculator geprobeert, zie mijn banner.. maar weet niet of ik me daar aan kan houden..!?

6. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Als je een eisprong zou hebben en die zou bevrucht kunnen worden, zou dat rond de 14e dag van je cyclus zijn. Kan ook iets eerder of later. Als je een zwangerschap wilt voorkomen, zou ik voor de zekerheid rond deze dagen veilig klussen. Ik durf ook niet te zeggen hoe groot de kans is dat er een goede bevruchting plaatsvindt.

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    aangezien je je pil ben vergeten heb je wel een grotere kans op een eisprong... zelf was ik ook mijn pil vergeten en voila zwanger van mijn dochter alysia...

dus ik weet niet of jullie een kinderwens hebben of niet.. maar zal zowieso nu de rest dan veilig vrijen want je pil werkt vaak een heeel stuk minder aangezien je hem in de 1ste week ben vergeten...

8. Niet meer actief

Als ik zwanger zou zijn, zou ik het helemaal niet erg vinden ! Dus in dat geval maar duimen ;)
    Bedankt voor de reacties..!

Deel Deze Pagina