Over 30 min moet ik weer naar de gyn toe, ik weet al wat hij gaat zeggen ..... Ik ben nu ruim 2 weken overtijd maar de test zegt alweer negatief, en dat terwijl mijn lichaam echt wat anders zegt Er zijn zoveel tekens dat ik wel zwanger ben maar tja zo'n test na 3 weken moet toch ook wel gelijk hebben! [ik heb in totaal 3 tests gedaan] Ik zit nu [weer] aan de Clomid [150 mg] samen met Metformine HCI om een eisprong op te wekken! Clomid heb ik al vaker gebruikt, daardoor hebben we ook ons wondertje gekregen [Abigail].... Nu weet ik dat Clomid bij mij maar 6 maanden werkt en ik heb ook sterk het gevoel gehad dat ik niet langer dan 6 maanden nodig zou hebben.... Maar nu denk ik dat mijn gevoel uitkomt maar niet met het gewenste resultaat ..... We zijn nu weer 4 periodes met Clomid en Metformine bezig en ik denk dat het nu over is ...... Ik weet dat de arts gaat voorstellen om IUI te doen, en we willen er alles aan doen om nog een wondertje in ons midden te krijgen! Maar toch valt het me dit keer zwaarder dan de vorige keren! Ik weet namelijk zeker dat ik een eisprong heb gehad, maar ben niet ongesteld Ik wilde even mn ei kwijt hier en ook weten of er meer mensen zijn die dit herkennen?
wat (________) allemaal! kom je gal maar spuwen. ik heb er geen ervaring mee. ben je er al geweest? en hoe was het?
Sorry, heb hier geen ervaring mee. Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen bij de gyn! Laat je even weten wat de uitkomst is?
bedankt voor jullie reacties....... nou zoals ik al had verwacht moet ik weer aan de hormoonspuiten heb nare ervaringen gehad met die spuiten ik zat op een gegeven moment onder de blauwe plekjes niet leuk meer ...... We schakelen dus over op de IUI ..... wat ik dus al verwachte .... De arts had het ook al over IVF maar ik zei tegen hem dat dat nog even te vroeg is hoor! Morgen moet ik weer naar het zknhs voor een opfris cursus spuiten .... maar alles voor een goed doel ....... Ik ben nog steeds niet happy en dat zal ook nog wel een tijdje duren .. maar gelukkig kan ik hier mn ei kwijt en mn mannetje komt vandaan vroeg thuis ....... ff lekker knuffelen want dat heb ik nu wel nodig hoor PFFFF nogmaals bedankt........... ~An
Heel veel sterkte en succes de komende tijd. Hopelijk geeft deze behandeling wel het gewenste resultaat voor jullie (ook al is het een rotbehandeling).