Hoi allemaal, Heeft iemand hier ervaring met een trage schildklier en proberen zwanger te raken? Ik denkt namelijk echt dat het deze keer raak is, maar nog wel te vroeg om te testen. En ik heb gelezen dat je als schildklierpatient beter zo snel mogelijk kan weten of je zwanger bent, zodat je je medicatie er op aan kan Pasen. Het laatste wat ik wil is dat mijn hormoonhuishouding me juist op dit moment in de steek laat!
Ik heb ook een trage schildklier. Ik slikte voor mijn zwangerschap 1 pilletje tyrax. Daarna was ik zwanger en moest over naar 2 pilletjes. 1 jaar na mijn bevalling bijna moest ik opeens 3 pilletjes slikken, komt beetje door stress nu en waardes zijn veranderd misschien. Maar medicijnen aanpassen is echt wanneer je zwanger bent, zelfs niet eens in het begin van je zwangerschap. Trouwens ik dacht dat ik niet snel zwanger zou worden maar was toch wel zo. Ik was feb 2012 gestopt met pil. Mei 2012 was ik zwanger. Ik heb nu een dochter van 19 maanden Succes en spannend allemaal hoor. Hoop dat je zwanger bent