ik heb deze vraag al eens gesteld en ... ik vind het niet meer die topick is van paar dagen gelede... maar hier mijn nieuwe vraag ik had vorige week heel veel last van wit slijm. en dik. zat gewoon in me slipje voelde ik wat lopen ik dag ooh als ik ma niet ongi word. maar nu elke dag bijna zo echt wit dik slijm ook met afvegen heb het niet vaak meer in me slipje. omdat ik vaak moet plasse weet iemand misschien hoe dat komt ?
hahah ja ik ik heb mijn huisartd gebeld maar die hellemaaal vol dus morgen vroeg belle dat als er iemand uitvalt naja ken k nog teregt anders volgende week en ja anders maar morgen even een testje halen want heb er geen in huis helaas hahaha .... maar niemand ervaring met dat
@shay: ik zou gewoon een testje halen... hoeveelste ronde zit je? en wat zou je van huisarts verwachten?
daar een test doen kost het me niks hahaha nee maar ik ben zo bang voor een negatieve test ik wil wel testen maar misschien moet ik nog even wagten ben gewoon onzeker en dat witte slijm en zo ik snap er niks meer van ken wel huile hahah slaat nergens op allemaal maar ja
Heb hier ergens gelezen dat je moet betalen voor de test die je bij de HA kan doen.. 12,50 ofzo? Dus dan is het een stuk goedkoper om zelf een test te kopen...
idd.. bij de huisarts kost het wel degelijk geld.. iets van 12,50 inderdaad.. kan je beter een kruidvat test 2 voor 5 euro kopen
ik heb vorig jaar ook 2 keer gratis daar kunne testen hoor bij mijn dokter dus beetje vreemd dat jullie ervoor moete betalen ..? en ik maak echt geen grapje maar ja misschien komt dat omdat mijn huisarts dat regelt of zo? ik weet ook niet maar het heeft me nooit iets gekost
Je huisarts zal het declareren bij je ziektekosten verzekeraar... en het verschilt per verzekeraar of je daar voor verzekerd bent, en of je dat dus moet betalen of niet. Gratis zal het zeker niet zijn.... voor niets gaat de zon op he? Maaruhhh ik zie dat je al positief hebt getest, gefeliciteerd! Groetjes Cynthia
@shyenna Heb je inmiddels al getest, want zie in je banner dat je zwanger bent? Ik zou er ook testje aanwagen. duidelijkheid is mij meer waard dan de kosten van een test!
Dat ben ik geweest. Moest vorige week mijn plasje voor controle blaasontsteking brengen en vroeg of ze het gelijk wilden testen. Toen zeiden ze dat de zorgverzekeraars het niet meer vergoeden en dat ik dan 12.50 moest betalen. Heb trouwens ook zoveel last van slijm. Het voelt hetzelfde als dat ik ongi ben, lijkt het dat er een bloeb bloed uit komt zoals ik het meestal zeg. Maar nu is het een bloeb slijm. Het is bij mij wel doorzichtig. In mijn inlegkruisje zie ik het niet (heb altijd een inlegkruisje in, normaal voor mijn ongi begint het wat donkerder te kleuren, nu niet)