zoveel wit dik slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shayenna, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik heb deze vraag al eens gesteld en ... ik vind het niet meer die topick is van paar dagen gelede...
    maar hier mijn nieuwe vraag

ik had vorige week heel veel last van wit slijm. en dik. zat gewoon in me slipje voelde ik wat lopen ik dag ooh als ik ma niet ongi word.
    maar nu elke dag bijna zo echt wit dik slijm ook met afvegen heb het niet vaak meer in me slipje. omdat ik vaak moet plasse
    weet iemand misschien hoe dat komt ? :oops: :)

2. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    misschien eens een testje wagen! want zie dat je al 4 dagen overtijd bent! ;)

succes

3. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ik zou zeggen testen! laat je het even weten!

4. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    hahah ja ik ik heb mijn huisartd gebeld maar die hellemaaal vol dus morgen vroeg belle dat als er iemand uitvalt naja ken k nog teregt anders volgende week en ja anders maar morgen even een testje halen want heb er geen in huis helaas hahaha ....
    maar niemand ervaring met dat

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @shay: ik zou gewoon een testje halen... hoeveelste ronde zit je?
    en wat zou je van huisarts verwachten?

6. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    daar een test doen kost het me niks hahaha:p
    nee maar ik ben zo bang voor een negatieve test ik wil wel testen maar misschien moet ik nog even wagten ben gewoon onzeker en dat witte slijm en zo ik snap er niks meer van ken wel huile hahah slaat nergens op allemaal maar ja

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Heb hier ergens gelezen dat je moet betalen voor de test die je bij de HA kan doen.. €12,50 ofzo? Dus dan is het een stuk goedkoper om zelf een test te kopen... ;)

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd.. bij de huisarts kost het wel degelijk geld..

iets van 12,50 inderdaad..

kan je beter een kruidvat test 2 voor 5 euro kopen :)

9. shayenna

shayenna Actief lid

23 jan 2009
    162
    0
    0
    nagels
    maastricht
    ik heb vorig jaar ook 2 keer gratis daar kunne testen hoor bij mijn dokter dus beetje vreemd dat jullie ervoor moete betalen ..? en ik maak echt geen grapje maar ja misschien komt dat omdat mijn huisarts dat regelt of zo? ik weet ook niet maar het heeft me nooit iets gekost

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    tjah.. als bij arts gratis kan is dat leuk, maar eerder duidelijkheid lijkt me ook leuk ;)

succes!

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Je huisarts zal het declareren bij je ziektekosten verzekeraar... en het verschilt per verzekeraar of je daar voor verzekerd bent, en of je dat dus moet betalen of niet. Gratis zal het zeker niet zijn.... voor niets gaat de zon op he?

Maaruhhh ik zie dat je al positief hebt getest, gefeliciteerd!

Groetjes Cynthia

12. liano

liano Actief lid

8 jan 2009
    120
    0
    0
    @shyenna
    Heb je inmiddels al getest, want zie in je banner dat je zwanger bent?

Ik zou er ook testje aanwagen. duidelijkheid is mij meer waard dan de kosten van een test!

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    Dat ben ik geweest. Moest vorige week mijn plasje voor controle blaasontsteking brengen en vroeg of ze het gelijk wilden testen. Toen zeiden ze dat de zorgverzekeraars het niet meer vergoeden en dat ik dan 12.50 moest betalen.

Heb trouwens ook zoveel last van slijm. Het voelt hetzelfde als dat ik ongi ben, lijkt het dat er een bloeb bloed uit komt zoals ik het meestal zeg. Maar nu is het een bloeb slijm. Het is bij mij wel doorzichtig. In mijn inlegkruisje zie ik het niet (heb altijd een inlegkruisje in, normaal voor mijn ongi begint het wat donkerder te kleuren, nu niet)

Deel Deze Pagina