Ha allen, ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben een paar weken gestopt met de pil (we wachten overigens niet op ontpillen, proberen het gewoon meteen al, je weet maar nooit). Heb de afgelopen weken van alles en nog wat gevoeld en vraag me af wat jullie herkennen en wat niet. Komtie (waslijst!): - Ongeveer 6 dagen hoofdpijn over 3-4 weken verdeeld - Lichte misselijkheid direct na opstaan en eind vd middag - Lichte tot middelzware menstruatiekrampen - Last van mn darmen - Pijn in mijn heup of eigenlijk meer net boven mijn heup, aan de buikkant zeg maar (die was echt pijnlijk trouwens). Ook andere gewrichten wat gevoelig maar geen echte pijn. - Gevoeligere borsten, lijken ook tikje voller - Steken in mijn zij - Meer afscheiding Denk dat dat wel de meest opvallende zijn, in heel beperkte mate ook zo nu en dan opeens veel trek of juist een dag bijna niet, en wat meer vermoeidheid (maar ik vermoed dat dat met de donkere herfstdagen te maken heeft, niet met ontpillen). Vooral die pijnlijke heup verbaasde me, dat lees ik niet veel op internet en het deed ook echt veel pijn. Hebben jullie dat ook gehad?
Hoi Emily, Ik ben in augustus gestopt en ik had echt last van ontpillen. Het heeft bij mij gelukkig maar een maand geduurd, maar ik had de nuvaring en die is relatief licht. Of het daar aan lag weet ik niet. De enige overeenkomst aan verschijnselen met jou waren de gevoelige borsten. Dat heb ik ook een paar dagen gehad. Daarnaast had ik uitslag in mijn gezicht en vet haar. Ik had nog mee rverschijnselen, maar ben het alweer een beetje kwijt. Ik heb in ieder geval wel geleerd dat ik nooit meer aan hormonen ga. Dan is het zijn beurt voor de anticonceptie Ontpillen hoeft trouwens niet een reden te zijn waarom je niet zwanger wordt. Zodra je een eisprong hebt is de kans er, ontpillen of niet. En volgens mij heb je die als je ongesteld wordt. Maar dat weet ik niet zeker, want ik zie wel eens opmerkingen over cyclussen zonder eisprong. Al snap ik dan niet helemaal dat je dan toch ongesteld wordt. Maar goed, verdiep me er ook pas sinds een paar weken in
Ha Babke, ja nu je het zegt, puistjes heb ik ook iets meer gehad de laatste weken. Gelukkig nog niet heel nadrukkelijk Ik weet dat je direct zwanger kan worden ondanks ontpillen, dus vandaar dat we er gewoon maar meteen voor gaan. Baat het niet dan schaad het niet Ik ben hierna ook goed klaar met hormonale anticonceptie inderdaad! Had ik geweten van dat ontpillen was ik maanden eerder gestopt. Nuvaring lijkt me wel fijner dan de pil dan nog weer, inderdaad relatief licht.
Oh en een paar die ik nog vergat: vooral een 1-2 weken terug vaak licht in mijn hoofd en vooral de laatste week koud-koud-koud! Ook met verwarming aan en dikke trui aan. Nou is het wel ook koud geworden de laatste week, natuurlijk, maar dat zou binnen met verwarming en warme kleren aan niet echt moeten uitmaken. Raar gebeuren, die pil. Hopelijk is dat snel uitgewerkt!
Ik herken het wel.. ontpillen is verschrikkelijk! Maar gelukkig ben je er niet alleen in en het draait eigenlijk maar om 2 dingen; wachten en testen en wachten..
Nou Laten we hopen dat het net zo is als bij Sprits. Mijn ei is volgens mij gisteren of vandaag geweest. Nu mogen wij dus weer 14 dagen wachten... Normaal gaan die maandne zo snel haha.
Dat zou nog eens mooi zijn Sprits! Maar daar durf ik niet op te rekenen. NOD is sowieso nog 5 dagen weg, dus nu al testen heeft geen zin. Wil me sowieso niet teveel druk maken erom want daar wordt je ook niet sneller zwanger van, al merk ik wel dat mijn onderbewuste daar heel anders over denkt!! Nu ook weer lekker stevige hoofdpijn en paracetamol helpt niet. Als het nou inderdaad voor een zw zou zijn dan heb ik het ervoor over maar als het die ellendige pil is...
Ik heb nooit last gehad van ontpillen, maar ieder lichaam zal weer anders reageren. Griepje onder de leden kan ook heel goed deze tijd van het jaar.
Misschien niet meer computeren en lekker je mandje in? Heerlijk dvdtjes kijken in bed? Dan denk je aan wat anders en gaat de hoofdpijn misschien wel over.
Hey, Ik herken al je klachten heb er zelf ook heel erg last van. vooral het gevoel op mijn heupen of mijn spieren te kort zijn ofzo.. Had al 2 dagen ongeseld moeten zijn. maar het is mijn 1e cyclus dus zal wel gewoon wat langer duren denk ik. Als het morgen nog niet zo is gaan we toch maar testje doen gewoon voor de zekerheid. Al kan ik het me echt niet voorstellen( maar stiekeme hoop is vol op aanwezig!!)
Tis helaas eigenlijk een gewone werkdag (die ik niet erg productief gebruik tot op heden, dat dan weer wel ) dus dat is geen optie. Maar aan wat anders denken is ws wel verstandig, je kan je zelf zo van alles wijs maken als je maar lang genoeg er aan denkt
Hahaha ja inderdaad. Heb ik ook, maar bij mij ook 1e cyclus na pil, zegt allemaal dus nog niets. Had inderdaad ook veel spierpijn, vooral in bovenbenen, laatste week, nu je het zegt. Nog eentje voor het ontpil-lijstje
Erg he... Krijg de laatste weken net genoeg gedaan om mijn collega's niet te irriteren, maar verder... (hopelijk verandert dat nog wel als het allemaal een tijdje duurt, want kan moeilijk 10 maanden, anderhalf jaar, of hoe lang dan ook zo afwezig zijn qua gedachten op werk!)
Ik herken alles behalve de pijnlijke heup. De ene dag heb ik weer andere symptomen dan de andere. Wel heb ik de afgelopen week continu last van witte afscheiding en pijnlijke borsten. Ik ben dus ook aan het ontpillen. Maar zoals gezegd, je weet het nooit, misschien is het bij jou al een zwangerschap
Haha Ja ik vind die spierpijn echt een van de vervelendste. En net als de positive woorden van nelle1989 wie weet ben je al wel gewoon zwanger!