Vandaag volgens mij 11 dpo Vanmorgen deze test Gelukkig net utrogestan mogen halen van de gyn Hopelijk blijft dit kleintje een keer zitten...
Gefeliciteerd! dit is een action test toch? action is niet zo gevoelig dus dit is een hele mooie test, mijne was ook zo Hopen op een mooie zwangerschap voornje!
Dan zit het vast tussen m'n oren Nu pas 2 bolletjes gebruikt en voel me raar Ja dat witte spul Net al stress omdat ik iets voelde lopen Ik dacht "oh nee geen bloed oh nee please geen bloed" Maar het was gelukkig wit inderdaad Bleeghhhh
Aangezien het met middagurine was lijkt hij wel ietsje opgelopen.... Of is dit iets wat ik wil zien.... Ps sorry voor de smerige gele test 😝
Gefeliciteerd meid! Hopen op een goede zwangerschap! Bij mij hebben die bolletjes hun werk goed gedaan want boven ligt er een wonder te slapen
Tries !! Meis long time no see... ik hoop zoooooo hard dat deze mooie kleine blijft plakken !! Ik duim mn duimen dr af meid. Maar het ziet er goed uit.. test loopt op !! Knuffel voor jou