Ontploffing Moerdijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pnirmal, 3 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

#1 pnirmal, 3 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2014
  2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    ja had t gelezen bij iemand op fb over de knallen :(idd hopelijk geen gewonden/doden

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik hoor het net van iemand op de app! Jeetje zeg..

4. Ja.. zie het ook net op het nieuws.. heftig!!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik woon in Vlaardingen en m'n ramen trilden zo hard! Schrok er van. Zag daarna het nieuws, moeten de explosies geweest zijn.

6. esme66

esme66 Niet meer actief

Hier ook gehoord, niet echt een knal, maar een doffe dreun en het raam trilde in het kozijn.. Inderdaad hopen dat er geen slachtoffers zijn en ze het snel onder controle hebben..

7. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik hoorde de knallen (Rotterdam), mijn raam trilde ervan. Dacht eerst dat mijn kat tegen de balkondeur sprong ofzoiets. Zette de tv er nog voor uit, waren twee doffe knallen.

Ik ben een slechte hoor, ik geef gewoon mijn katten de schuld en ga verder tv kijken. :D. Oeps.

8. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Hier kleurde heel de lucht oranje dacht dat er een vrachtwagen in de fik stond op de snelweg. Hopen dat er geen gewonden vallen/zijn en dat het snel geblust is!

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik las het ook op facebook maar ik dacht echt onweer keek nog op buien rader van komt er onweer aan! maar was niks op te zien.

10. Delta

Delta Niet meer actief

Ik woon ook in Rdam, maar niks gehoord of gevoeld. Hopelijk hebben ze dit snel onder controle!

11. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Ik hoorde het hier ook goed! 2 knallen en de ramen trilden ervan! Iemand nog die muts op het RTL nieuws gezien? Ramen en deuren hoeven niet gesloten te worden, maar in de rook staan is nooit goed! Het is niet schadelijk want de rook is hoog, maar wat voor chemische!! stof het is weten we niet. :( Hoe kan je dan ooit zeggen dat het niet schadelijk is. Zeg gewoon uit voorzorg dat iedereen in de buurt alle ramen en deuren moeten sluiten.

12. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    Woon ook in Delft maar niks gehoord. Hoor ome heen veel mensen (buren) die t wel hebben gehoord ( ik heb het dus gemist )

13. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

hier trilde de deuren verschrikkelijk 2 keer achter elkaar
    verder weinig ervan gemerkt kan vanuit de dakkapel wel de rookpluim zien

14. Zeker was een beetje vreemd gesprek met die vrouw van de veiligheids regio... op rtl

15. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Ik woon er helaas heel erg dichtbij.Ik heb gelijk alles dicht gedaan en de poezen naar binnen gehaald nu begint het minder te branden afwachten maar.

IMG_19309090676815.jpg

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
  17. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Wij sliepen al, niks gehoord dus in Dordrecht.. Maar we werden wakker van het NL Alert op de telefoon van mijn vriend, ik kreeg niks! Toch apart.. Hij heeft een Sony en ik een iPhone, maar dat zou volgens mij niks moeten uitmaken..

18. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik schrok me kapot wij wonen op een km of 4 ervandaan met een rechte lijn is het nog geen kilometer. Het was gigantisch hard die knallen. Vanuit hier kan ik de brand niet zien omdat er bomen voor ons huis staan.

19. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Wij wonen helaas ook niet ver hier vandaan hier ook flinke knallen en rode vuurballen te zien.

20. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    173
    63
    NULL
    NULL
    Ik woon in Dordrecht, maar heb de knallen niet gehoord. Nu lag ik ook wel te slapen, dus dat zal het wel zijn geweest. Werd pas wakker omdat ik zo ontzettend veel sirenes (en later helikopter) hoorde. Toen bedacht ik me wel dat er iets goed mis moest zijn, dus even op google gezocht. De gedacht van alweer... schoot bij mij ook wel door mijn hoofd.

Deel Deze Pagina