Samantha & Michael: Doe Effe Paranormaal!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sugarblossom, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ga vanavond om 21:28 Samantha & Michael Doe Effe Paranormaal! kijken. Wie gaan er ook kijken? of heeft hem v/d week al gezien? Ik ben benieuwd!

2. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind haar vreselijk, bleh! Ik ga dus niet kijken :D
    Veel plezier!

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha dank je! :D

4. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    leuk ! ik ga ook weer kijken..

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Wel benieuwd maar ga divorced kijken :)

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Als ik er aan denk dan ga ik het ook kijken. Ik vind het een leuk programma waar je niet bij na hoeft te denken, lekker dom tv kijken:D

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    bleh...veel plezier met kijken maar mij niet gezien! Domme tv...

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Heb dinsdag inderdaad gekeken...

Ik hou ervan haha

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha nou het was me wel weer een aflevering. Het blijft leuk :D !! Lekker even lachen en dingen van je afzetten.

Echt schattig dat speentje van Angelina met dat groen die heeft mijn dochtertje ook en een blauw/roze ervan.

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik ga volgende keer zeker niet weer kijken. Wat een bullshit zeg!!! Ik vind het allemaal zo nep! Dat je overal een slaatje uit wil slaan. Ik gaf het een kans maar hij is zeker niet geslaagd.

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    heb het afgelopen dinsdag gezien, maar volgens mij heb ik het ook wel helemaal gehad met haar. Barbies baby, en huisje boomptje barbie was leuk maar nu slaat ze een beetje door. Dat van dat paranormale slaat echt nergens op

12. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja precies dit! Ik vond de eerste seizoenen ook 'wel leuk' en ik keek ook regelmatig, maar ik ben een beetje Barbie-moe geworden.. Heb deze aflevering van dit nieuwe seizoen niet gekeken en denk ook niet dat ik dat nog ga doen. Het slaat door, net als zijzelf. Nee, bedankt!

13. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Heeft ze nou een pruik op??? Ook wel begrijpelijk trouwens want haar haar was echt zo droog en kapot als maar kan!

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Dat ze zichzelf wijsmaakt dat ze een gave heeft moet ze lekker zelf weten, maar hoe ze altijd met die huisdieren omgaat word ik echt pislink van :x:x

15. Talvi

Talvi Niet meer actief

Nou echt he! Net een nieuw hondje,zet maar weer op marktplaats! Zo sneu.. En die Priscilla doet er zo lacherig over..

16. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja dat vertelde ze gister bij koffietijd, het is idd een pruik omdat haar eigen haar uitviel/kapot was door de extensions.

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Nee dit kan ik niet serieus nemen. Ik kan er niet naar kijken.

18. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Inderdaad, da's het enige waar ik me echt druk om kan maken. :x

Die gave geloof ik geen barst van, dat bedrijf is een aanfluiting en ze is flink verwend met haar 'ik houd niet van rood'. ;)

19. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, zeg dat wel!

20. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Het hondje is toch niet echt verkocht? Geloven jullie nou echt dat ze alles menen wat ze zeggen ;). Je snapt toch zelf ook wel dat een realitysoap niks aan is zonder actie. Natuurlijk is de helft erbij verzonnen.
    Dat van die auto is ook echt wel in scene gezet. Eerst een rode kopen en dan 'ff' omwisselen voor een roze. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Het is TV he! ;):D

Deel Deze Pagina