weekje doorslikken?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Daantjuh, 20 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Ik heb een heel raar vraagje misschien......

Wij hebben besloten om te stoppen met de pil, het einde van de strip is in zicht :) , maar nu heb ik dus berekend wanneer ik het allemaal zou worden.... als ik dus niet zwanger zou zijn dan ben ik ongi op mijn trouwdag.... :cry:
    Dit vindt ik heel vervelend, maar dit kan ik zeker niet anders sturen he?
    Ik weet ook totaal mijn cyclus niet, omdat ik altijd overtijd was.... maar ik ga nu gewoon uit van 28 dagen.....
    Wie heeft er een oplossing voor mij? :(
    Of moet ik de gok wagen? ik stop over 13 dagen en 2-8 ga ik trouwen.....

Knuffel Diana

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Je kan er niks van zeggen of je ongi bent op je trouwdag in augustus. Nadat je gestopt bent met de pil wil het niet zeggen dat je meteen een regelmatige cyclus hebt! Maar in principe kan je gewoon een week doorslikken als je het nu wilt verplaatsen.
    Wat ik zou doen, is gewoon nu stoppen, zonder doorslikken, en kijken wat er gebeurd. Mocht de menstruatie precies 4 weken voor je trouwdag zijn (en dus de verwachte volgende menstruatie ongeveer op je trouwdag), aan de huisarts iets vragen om het een paar dagen uit te stellen. Dan wel in die maand een condoom erbij gebruiken (ja, je kan niet alles willen! :rolleyes: ). De huisarts schrijft dan een pil voor die je zo'n 1-2 weken voor de verwachte menstruatie moet beginnen te slikken en op je trouwdag kan stoppen. Dan komt de ongi een paar dagen erna.
    Succes! ;)

3. Daantjuh

Daantjuh Actief lid

16 apr 2007
    265
    0
    16
    cassiere
    Amersfoort
    Dank je wel... :) Ik denk dat ik het maar op z'n beloop laat gaan dan...ik denk dat dat het beste is voor mijn lichaam... Maar toch bedankt voor het antwoord....alle informatie helpt....

;)
    XXX Diana

Deel Deze Pagina