hoi imke, had eerder de vraag gesteld hoe het kwam dat mijn eisprong zo laat was deze maand en uitleg gegeven dat ze vorige maand via echo ed mijn eisprong gevolgd hadden en te vroeg mijn hcg hadden laten prikken. als antwoord gaf je me dat ik miss nog wel zwanger zou kunnen zijn...maar het is nu nog raarder want ik vloei nu. heb me eisprong nog niet gevoeld en temp is ook nog niet echt veel hoger geworden. heb de puntjes even onder elkaar gezet,want ik snap er niets meer van. * maand aug is door echo eisprong gevolgd, paar dagen voor nod bloed geprikt hcg was negatief. * 3 sep met minder krampen 1 week lang gevloeid, temp lager * na vloeien nog opgezette buik, vet haar en veel pukkels. * nu volgende eisprong niet gevoeld temp ook niet erg verhoogd * ff geeft wel eisprong aan?? * vandaag verlies ik wat bloed met slijm. * bloeddruk bij huisarts was wel hoger en af en toe duizelig en erg moe * vraag me dus af wat en waar deze bloeding bij hoort. heb jij een idee? alvast weer dank je wel! __________________
Even informatie ter aanvulling....ha d een test gedaan die is negatief, dus ben niet zwanger van de vorige maand augustus. Maar wat het roze/rode van gisteren en vandaag nu was? Me temp is nog niet super hoger of zo....dus of een doorbraakbloeding zonder eisprong heb ik gehad, of wel een eisprong maar die ik voor het eerst niet gevoeld heb en is dit een innestelingsbloeding..... Wat denk jij?? doorbraak of innestelingsbloeding??
Hoihoi, Ik hoop enorm met je mee dat het een innestelingsbloeding is! Het is mogelijk dat je deze keer je eisprong niet gevoeld hebt. Meid wat een onzekerheid he! Ik snap heel goed dat je het lastig vind, vind ik zelfs! Hebben ze nog een plannetje met je gemaakt om weer een eisprong te volgen met de echo? Imke
hoi imke, bedankt voor je lieve en snelle antwoord! normaal gesproken voel ik altijd me eisprong, sinds 3 jaar of langer zelfs denk ik, is dit de eerste keer dat ik hem dan niet gevoeld heb... vind ik toch wel zorgelijk.. misschien heb ik wel geen eisprong gehad door het overlijden van een dierbaar iemand uit de familie? hoop idd dat het ook een innestelingsbloeding is,hoelang kan zoiets duren? dat roze? kun je ook hele kleine krampjes in je rug hebben daarvan? wacht me temp komende dagen wel af... ze kunnen verder helemaal niets voor me betekenen in het zkh, omdat alle bloedwaardes goed zijn, alle testen verder ook, zelfs al een paar jaar geleden een kijkoperatie gehad, niets aan de hand. heb steeds prille miskramen tussen de 5 en 6 weken, maar daar kunnen ze niets aan doen of iets voor geven. heb het gevoel dat ik helemaal nooit meer een kindje zal mogen dragen...word er erg moedeloos en verdrietig van. en het vreemde is maar gelukkig dat ik al wel 1 kindje heb, maar dat het nu niet meer lukt snap ik niet en tja het is een grote wens. dat je al 1 kindje hebt,maakt het verdriet niet minder. heb jij nog tips, raad of advies? liefs van mamatje