Ik zit nu in mijn 1e ronde van clomid maar nu blijft mijn temperatuur hoog. Kan dit zijn dat dit al een verloren maand is ivm geen innesteling dip?
Mijn lf vorige maand zonder clomid was 11 dagen maar na mijn ei vorige maand schommelde hij heel erg. Weet jij of met clomid je andere temperaturen heeft??
Geen idee.. Clomid reguleert toch alleen je eisprong? Ik ben er verder niet bekend mee.. Dus ik durf niks te zeggen. Maar 10 dpo is wellicht nog wat vroeg voor een testje.. Hopelijk blijft je menstruatie weg!
Ik had ook geen innestelingsdip. Zelf een extra stijging! Je kaartje ziet er hoopvol uit. Is dit de eerste keer temperaturen? Want anders kan je het vergelijken met je vorige kaartje.. Wanneer daalde je temperatuur toen? Al voor je rood bloed verloor of al veel eerder? Ik weet van mezelf dat ik soms heel lang een hoge temperatuur aanhield ook tijdens de spotting en pas op het moment dat ik echt rood bloed verloor daalde het pas.. Over clomid weet ik verder niets. Hoop voor je dat het nu meteen eerste ronde met clomid raak mag zijn
Ik ga wel een beetje je pret verpesten maar mijn temperatuur zakte altijd pas als ik daadwerkelijk ongesteld was, op cd 1 of zelfs cd 2. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent hoor, laat ik dat er bij zeggen Toen ik gonalF en pregnyl gebruikte werd er gezegd dat temperaturen onbetrouwbaar was, ik weet niet of dat ook zo is met clomid? Hebben ze daar niets over gezegd?
Dit was mijn kaartje vorige maand zonder clomid,wat ik echt als verschil zie is dat mijn piek na eisprong veel hoger is dan vorige maand.
Tijdens het slikken is je temperatuur hoger werd mij verteld. Maartijdens je eisprong meten is goed zo heb ik ook echt gezien dat ik een eisprong heb gehad en dit was ook op mijn bloedtest te zien, dus ik super blij dat de eerste ronde 50 mg clomid aanslaat alleen vorige maand zakte mij temperatuur wel 1 a 2 dagen voor menstruatie al en had ik lf van 10 nu op dag 10 is mijn temperatuur 37
Het kan natuurlijk per cyclus verschillen wat je temperatuur doet. Maar een constante hoge temperatuur zonder teveel schommelingen zoals het kaartje van deze cyclus ziet er goed uit.. Maar ik wil je geen valse hoop geven. Op 10DPO zou je al kunnen testen maar je ochtendurine is dan al doorgespoeld.. Ik had zelf op 11 dpo met middag urine (heel weinig gedronken) een positieve CB test met indicator. S'ochtends had ik een heel licht streepje op de kruitvat 2v5 test. Dus ik zou eens een testje halen en morgenochtend testen! Als die negatief is kan je natuurlijk net te vroeg zijn maar dan kan je er bijna zeker wel van uit gaan dat het niets is. Is die positief kan je genieten
Ja morgen eerst even temperaturen mocht hij dan nog 37.0 of hoger zijn ga ik testen, of gewoon wacht tot maandag maar of ik dag kan
Ik lees even mee. Ik begin volgende ronde met clomid 50. als je een paar uurtjes niet drinkt en niet plast kan je ook testen. Ik weet van m'n vorige zwangerschap dat ik sochtends Omo wit testen en savonds een licht streepje zag. Maar de meeste meide testen met ochtend urine het best