Echt apart. Mijn lichaam is deze maand heel raar bezig. Afgelopen 2 maanden cycli gehad van 33 dagen en pas op cd21 posi ovulatietesten, beginnen ze nu al op te lopen op cd 9.. Komt mn ei nu al?? (Ik temp niet) En ik loop net naar de keuken en (excuses) verlies ik waterige afscheiding.. Hoppa drupt er zo uit .. Goedemorgen...Hormonaal helemaal uit balans, mijn gezicht zit onder de pijnlijke puisten.. Ik zie er niet uit. dit valt toch niet meer onder ontpillen? Ben namelijk 1 januari gestopt. Maar had wel gelijk de 2 maanden erna netjes een cyclus van 33 dagen.
Ik herken je verhaal heel erg. Maar juist omdat je lichaam zelf aan t werk moet ivm de hormoonhuishouding gebeurd dit. Dat je ovulatietest nu al donkerder word, dat kan. Je lh schommelt gedurende de cylcus. Ik denk niet dat je nu ineens morgen een positieve ovu test hebt. Deze zal waarschijnlijk weer ergens rond dezelfde cd zijn gok ik. Probeer het een klein beetje van je af te zetten, doe wel lekker je testjes en laat het even op zijn beloop gaan. Je hebt het toch niet in de hand. Logisch dat je lichaam nu dingen "doet" die je niet gewend bent... Je kent je lichaam immers beter oiv de pil dan zonder.. Oh en die explosie telkens in je gezicht... Dan is bij mij steeds terug gekomen. Heeft niks met ontpillen te maken volgens mij. Ook dat soort klachten worden door de pil onderdrukt.
Lastig is het zeker. Ik had precies hetzelfde als jij... Maar op een gegeven moment besef je dat je er toch niks aan kan doen en dan word je wat rustiger. Komt vanzelf Hier kletsen heeft voor mij ook de tijd goed gedood!
Ja idd. Zou wel raar zijn. Hoop het eerlijk gezegd ook niet want dat zou betekenen dat ik opeens onregelmatige cyclus zou hebben. Alhoewel... Een cyclus van 25 dagen zou ik best fijn vinden, gaat de tijd ff wat sneller dan met 33..😂