alweer doorbraakbloeding

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Liesje76, 1 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hee dames,

daar ben ik weer, alweer heb ik bij gebruik van microgynon 30 een doorbraakbloeding, gistermiddag een beetje bruinverlies en gisteravond wat rood.
    Ik word hier toch wel zo moe van...ik moet pas 13 juli weer ongi worden....

De vorige keer heb ik de ha gebeld en de assistente wilde alleen als het vaker gebeurde met de ha overleggen voor een andere pil.
    Maar ik wil eigenlijk niet meer hormonen dan dat in mijn huidige pil zit

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

tja, je kunt wel niet willen maar misschien wel moeten. ik zou een afspraak maken om het erover te hebben, misschien kun je een plaatselijker middel gebruiken (zoals de nuvaring) dan krijg je minder hormonen in je lijf maar misschien werkt het wel beter.

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hey Liesje,

Ik weet hoe je je voelt. Het is zo enorm balen die doorbraakbloedingen. Je kan gewoon niet meer op je eigen lichaam vertrouwen. Zo heb ik dit ook gehad. Ik slikte net als jij Microgynon 30 totdat deze niet meer werd vergoed. Ik kreeg toen Stediril. Van deze pil werd ik beroerd. Was chagerijnig niet normaal meer. Ik stond met mijn vriend ruzie te maken over kaas. Daarna overgestapt op Diane 35. Hiervan kreeg ik doorbraakbloedingen. Toen was ik het zat. De dokter adviseerde me om mijn lichaam even te laten rusten en te stoppen met de pil. Zo kon mijn lichaam uit zich zelf weer is wat gaan doen, maar het zou even kunnen duren voordat ik weer ongesteld zou worden. Zo gezegd zo gedaan. Alleen die ongesteldheid laat nu nog even op zich wachten. Nog zo'n 7,5 maanden ongeveer. hihi. Ben de eerste maand meteen zwanger.

Deel Deze Pagina