Wow wat een mooi en emotioneel filmpje. Hield het niet droog. Wat een lieve moeder. Je zag zo goed dat ze heel trots is op haar zoontje en terecht.
Woww.. Prachtig!! Dat maakt mn dag weer wat beter... half uurtje geleden zag ik een filmpje van een moeder die dr kindje mishandelde.. Heb zitten janken. Nu ook, Maar van kippenvel.. Ik kijk veel liever hiernaar!
Hhhmmmz dat zal ik wel een harteloos kreng zijn! Maar ik kan me de reacties goed voor stellen tuurlijk die van de abortus niet maar de rest wel! Nu word de nadruk gelegt op het blind zijn terwijl je aan een normaal blind kind verder niets ziet! En dit kind is compleet afwijkend is het gezicht. En om het nu mooi te noemen nee dat gaat mij te ver. Tuurlijk je eigen kind is altijd mooi ( althans ik vond mijn kids echt niet mooi na de geboorte lelijke kleine gedrochtjes) Tuurlijk ik heb respect voor de mama die die berg heeft overwonnen maar om daar nu z'n poeha over te maken???
Geweldig filmpje, ik zit hier ook te huilen! Vind het ook prachtig hoe erg je haar gevoel in haar gezicht kunt zien, van blij, naar verdrietig, naar boos en weer naar blij.. Heel erg mooi!
Prachtig filmpje heeft ze gemaakt, dit is echte moederliefde. Blijkt maar weer hoe hard de wereld kan zijn... @ Amfy, wat bedoel je met poeha? Mensen zetten filmpjes over hoe ze hun haar krullen op YouTube, hoe ze zitten te poepen of hoe ze naar hun werk rijden dus waarom is deze poeha?
Hoezo poeha? Ze laat zien dat ze ondanks alle vervelende reacties en ondanks dat haar zoontje een afwijkend gezichtje heeft en blind is, hartstikke blij en trots is op haar kind, en dat wil ze delen. Dat vind ik geen poeha, maar juist hartstikke mooi! Geweldig filmpje, heb het ook niet droog kunnen houden.
Ik snap je ook niet helemaal geloof ik. Je houd toch van je kindje.. hoe hij er ook uitziet? Je ziet haar liefde voor haar kindje, En dat maakt het mooi. En nee, haar kindje zijn gezichtje is niet bepaald mooi nee, Maar ik vind dat geen reden om het kindje af te stoten. Mja ik ben dan ook weer iemand die meer waarde hecht aan het innerlijk dan het uiterlijk..
Dat zegt ze toch helemaal niet dat afstoten. Ze zegt dat het kindje voor haar natuurlijk tijd mooi is maar laten we eerlijk zijn als ik zon kindje zou zien zien zou ik toch even moeten slikken hoor het ziet er natuurlijk niet "normaal' uit en vind een reactie vanensen normaal en vragen erover ook, je weet als je een speciaal kindje hebt dat dat nu eenmaal aandacht vraagt van andere mensen en ze zegt duidelijk dat ze de vragen en kijken niet fijn vind maar lijkt mij logisch gevolg van een kindje wat é heel erg afwijkend uitziet....
Ohjee, dat was ook niet direct een reactie (die zin dan) op amfy hoor, Maar dat ik die reacties van die mensen dan weer niet kan begrijpen.. En ik denk dat de moeder in kwestie niet heeft over oprechte intresse.. Ik denk dat ze het heeft over vragen met een afkeurende blik..
Aha ik snapt hem, ik vond het filmpje niet echt emo ik vond vooral even schrikken hoe lief die ook is dat is hey eerste wat ik zie.. Daarnaast.is het misschien nu nog schattig en handelbaar maar zon kindje groeit en zal dit kindje ooit normaal kunnen functioneren, samenleven, ik zou me persoonlijk helemaal het leplazerus schrikken als ik de volwassenen versie in het donker zou tegenkomen, ik vind het nogal wat om te zien!!!
Zouden ze daar met de tijd niet iets aan kunnen doen? Dat het met een aantal operatie's wat meer normaal eruit gaat zien? Ik beken dat ik heus ook wel even zal schrikken hoor, Maar ik zal ook niet tegen de baby reageren alsof hij een besmettelijke ziekte heeft.. en straks kan hij ook een zonnebrilletje op.. Dan word zijn leven vast wel wat makkelijker hoop ik voor hem. Maar zo zijn er een hoop ziektes en aandoeningen natuurlijk die je belemmeren in je toekomst..
Ik denk dat als hij later groot is dat hij misshien wel van die nep oog dingen kan krijgen ofzo en dan ziet het er ook weer heel anders uit Ik vind het filmpje wel echt mooi gewoon haar uitdrukkingen op haar gezicht hoe ze straalt en hoe trots ze is
Ja dan zien zijn "oogjes"er wat minder ingevallen uit.. en dan gewoon net alsof ze dicht zijn... Hoop dat dat mogelijk is...