ontroerend filmpje, blind baby boy

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Popkoorn, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind dat ze het heel mooi heeft uitgelegd en emotioneel heeft laten zien hoeveel zij van haar jongen houd en hoe zij er nu mee omgaat met de reacties van de mensen. Daarbij deze 'schrijfbriefjes' zijn ook psychologisch goed voor haar verwerking. Als je de foto's ziet van deze kleine jongen zie en voel je gewoon de liefde van het kind stralen. Om heel eerlijk te zijn stond ik van de allereerste foto even te kijken en vond het daarna helemaal niet eng. Helaas zal hij nooit kunnen zien maar aan zijn ogen kunnen ze met glazen ogen en magneten zo zijn gezicht construeren dat je er weiniger van zult zien. Hoe dan ook een prachtig filmpje en wat een liefde gaat er van de moeder af!!!!

2. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    WAUW.. respect hoor

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@Veronique dat denk ik dus ook, dat ze straks nep oogbol in kunnen plaatsen en het er niet meer zo misvormd
    Uit zal zien

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Pfoeh.. heftig hoor!
    Moest wel even wat traantjes wegpinken.

5. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik vond het een mooi filmpje, maar wel wat zoetsappig.. sorry, want ben de enige lees ik wel... :)
    Hou helemaal niet van zulk soort dingen zo openbaar laten uiten, al snap ik de strekking wel...

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Helemaal mee eens!!

Wat ik overigens niet begrijp dat hier het woord POEHA wordt gebruikt..

Overal op internet (ook op deze pagina) zie je ouders met kinderen waar ze trots op zijn en graag willen delen met iedereen.

Ook schrijven we hier verhalen over zieke kindjes, of over kinderen met ' beperkingen' , met of zonder fotos in het profiel, en dat is dan geen 'poeha'??

Deze moeder is gewoon zo reuze trots op haar zoon, dat ze dat wil delen met iedereen die het wil zien.

Zeker omdat ze zoveel negatieve reacties heeft gekregen op het uiterlijk van haar zoontje. En nu heel veel goede vrienden heeft en daardoor gesterkt wordt in haar strijd om voor haar zoon te vechten.

Onze zoon hebben we gekregen met een ongeopereerde schisis niveau 3. Open lip, kaak en gehemelte.

Je wil niet weten hoe vreselijk negatief mensen dan kunnen reageren op je kind en hoeveel pijn je dat doet. Want jij vind het wel een prachtkind, ziet zelfs de schisis of beperking niet meer door de liefde die je voelt voor je kind.

Alleen door anderen wordt je met je neus op de feiten gedrukt.

Als mensen nu tegen ons zeggen dat het nu een prachtmannetje is na de lipsluiting kan ik alleen maar zeggen, dat was hij al!!!!!!!!

Ook met open lip!! En dat meen ik uit de grond van mijn hart.

Onze zoon was 2 toen we hem kregen en de lipspleet was al behoorlijk groot. Lippen groeien, dus ook de spleet.

In china wezen mensen gewoon naar hun voorhoofd omdat we ' zo n ' kindje hebben geadopteerd..

Mensen die vinden dat het poeha is, hebben dit zelf niet mee gemaakt.

Ik snap de moeder heel goed!!! En ze mag met recht trots zijn op haar dappere zoon die het zo goed doet. En ja hij voldoet niet aan het schoonheidsmodel, so what!!??

7. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Waarom?
    Hij is toch goed zoals ie is?

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Beetje zoetsappig ja. En je bent echt niet de enige die dat denkt, wel de enige die het schrijft..
    Het is echt wel een beetje "praise the Lord haleelujaa american style"
    Maar wel mooi en uit het hart..

9. Popkoorn

Ja hoor dat is hij ook maar er zijn er hier een aantal die zeggen er van te schrikken
    Daarom kan ik me ook best voorstellen hoe het in real life zal kunnen gaan en dan baby zelf als hij geen baby meer is er voor kiest om nep oog ballen te willen

Haha misshien moet je al moet reacties lezen ik vind hem
    Juist goed zo En schrik Ook niet van hoe hij eruit zien

10. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Traantjes hier.....wat ontzettend mooi. De ziel van het jongetje is gewoon mooi en daarom mag hij hier zijn en anderen inspireren. De buitenkant doet er dus niet toe. Wat een liefde heeft de moeder voor haar zoontje, echt heel mooi

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    OMG heb zitten janken als een klein kind.......pppfffff, je ziet de trots, maar ook de pijn in haar ogen......wat een geweldige moeder!!!!!!

12. Skye

Skye Niet meer actief

Heb hem gister ook toevallig via facebook gezien.

*respect*

13. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik heb bewust niet meteen gekeken naar het filmpje omdat ik wist dat het mij waarschijnlijk diep zou raken.. Inmiddels wel gekeken, met veel tranen, maar wat een dappere, bijzondere en lieve moeder! Wat een kanjer! Het relativeert meteen...

14. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Het is heel mooi dat jij zo denkt en dat zou iedereen moeten doen.. Maar voor dat jongetje om een zo normaal mogelijk leven te krijgen is het toch beter als er iets aan gedaan kan worden denk ik.. Vooral kinderen kunnen erg gemeen zijn mbt pesten.

15. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ik schrok me wel een hoedje. :)

16. Popkoorn

ik zelf heb dat niet, ik kan er ook "doorheen" kijken... wat ik zie is moeder en zoon, en hoe gek ze er mee is... en DAT is wat ik wou laten zien, hoe sterk de band is tussen moeder en kind.

maar ik begrijp wel dat mensen er van schrikken, en ik moet eerlijk zeggen dat uiterlijk wel belangrijk is, als hij er zo over 18 jaar nog uit zou zien... zou ik zo iemand voorbij lopen, er zou geen aantrekkingskracht zijn, uiterlijk trekt toch aan tijdens bijv het stappen en geeft aanleiding tot flirten,

daarom zei ik ook dat ik voor het jongetje hoop dat er later wel wat aan gedaan kan worden mbt glazen/kunst oogbollen zodat het er voor de buitenstaander een stuk minder eng uitziet, en hij ook kans krijgt op een normaal leven, want hoe lullig het ook is.... moederliefde zal niet altijd genoeg zijn. en moederliefde beschermt niet tegen alle pesterijen die dit ventje misschien staat te wachten,

17. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    pff heftig zeg...besef wel gelijk hoeveel geluk we hebben met ons gezonde mannetje.... het kan ook anders lopen..
    en wat een sterke mama... respect.

18. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja heftig maar zo mooi he. Ik zag het gisteren op Facebook.
    En wat een super trotse en sterke mama, met een onwijs lief klein kindje. Een bijzonder kindje.....

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Net het filmpje gekeken en zit gewoon te janken op de bank!!
    Wat mooi en ingrijpend filmpje...

Veel respect voor de moeder...
    En de liefde spat er vanaf...

20. Dreamer88

Dreamer88 Niet meer actief

Deel Deze Pagina