Ontroostbaar

Discussion in 'Zwanger worden' started by Joosie, Mar 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joosie

Joosie Bekend lid

Sep 27, 2008
    614
    0
    0
    Afgelopen donderdagavond om 22.30 uur ongi geworden. Ik was zo van overtuigd dat het deze keer raak was. Nog niet vaak gehad. En dan die terleurstelling.

Ik was om 23 uur vrij van mijn werk en ik zat in de auto en heb alleen maar zitten huilen :cry: . Bij thuiskomst in de armen van mijn vriend weer. :oops:

Vrijdagochtend was ik ontroostbaar :cry: . Mijn vriend hoefde maar iets te zeggen (wat helemaal maar niet over zwanger zijn ging) en barste weer in tranen uit :cry: . Zo apart. En zo heftig. Ik was gewoon zo overstuur en zat soms gewoon te schreeuwen van verdrie :cry: t. Heel vreemd, want dat heb ik nog nooit gehad zo erg.

Gelukkig gaat het nu weer wat beter en zet mijn gedachten ff op nul. Ben nu druk aan het poetsen en opruimen in huis.

Sorry, maar ik moest even mijn verhaal kwijt.

P.S we gaan wanneer ik niet meer ongi ben naar de huisarts, die wou ons graag zien wanneer het na een half jaar nog niet gelukt was, wat kleine onderzoekjes doen. We gaan nu namelijk alweer ronde 9 in :(

Hopen dat het deze maand wel RAAK is [-o<

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    ah meid wat vervelend die teleurstelling... erg om te lezen hoe kapot je ervan was.
    Probeer je een beetje sterk te houden, er komen nog heel veel kansen he.

Wens je iig alle succes toe!

Liefs

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    oh meid ik herken het zo.. hoe langer we bezig zijn hoe erger ik het vindt, ook omdat mijn lichaam steeds weer iets anders laat zien waardoor ik denk dat het misschien wel raak zou kunnen zijn. Als ik denk zwanger te zijn ben ik zo gelukkig en straal ik als nooit te voren.. tot het moment dat ik ongesteld wordt. Heb nu ook al 2 dagen een kl*te humeur en nergens zin in.. ik baal dat we nog steeds niet zwanger zijn en ben mega verdrietig.. kan ook janken om niks. snik.. knuffel voor jou meid..

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    België
    (((((((((knuffels voor jullie)))))))))))

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    4,166
    397
    83
    ik had het bij ronde 4 ook.. was er echt ff kapot van! terwijl ik het bij ronde 5 niet had.. balen doe je altijd maar was er niet kapot van.. gek he! denk wel dat ik nu ook extra ga balen.. ik mag testen op mijn man zijn verjaardag en hoop zo dat ie posi mag zijn!

6. roosje01

roosje01 Bekend lid

Mar 5, 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Heel veel sterkte! Mijn beste vriendin zit nu ook in ronde 10 en het is echt heel zwaar om iedere maand weer de energie op te hebben om door te gaan. Al dat wachten (de maanden duren echt heel lang als je moet wachten) en de hoop en uiteindelijk toch verdriet! Ik leef met je mee en ik hoop dat je de kracht vind om weer door te gaan!

7. meggytje

meggytje Actief lid

Oct 3, 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Helaas, de teleurstelling blijft.... je blijft toch elke maand weer hopen. Vooral als je zeker weet dat je goed geklust ;) hebt!

8. Joosie

Joosie Bekend lid

Sep 27, 2008
    614
    0
    0
    Lieve woorden allemaal. Dank jullie wel..

Jullie ook heel veel succes deze maand

9. Rm1

Rm1 Actief lid

Nov 21, 2008
    150
    0
    0
    Zo herkenbaar! Wij zitten in ronde 10 en ondanks dat ik nog niet enorm van de kaart ben geweest als ik weer ongi werd. Elke ronde ben ik verdrietiger dat het weer niet is gelukt. We kijken nu nog 2 rondes aan en anders gaan we ook naar de huisarts. Zou het echt heel jammer vinden als het zo ver komt, maar ja.
    Allemaal veel succes (en sterkte)

10. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Ik zit nu ook te janken...week te vroeg ongi en zo van overtuigd dat het raak was...Bang dat er vanalles mis is met me...onvruchtbaar ofzo... pas in ronde 4 maar voel me al zo gefrustreerd.
    GATVER!

11. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meiden hier voor mijn is dit pas ronde 1 dus er over mee praten kan ik nog niet echt maar wens jullie allemaal heel veel sterkte en dat jullie maar snel weer een beetje de kracht hebben ik hoop dat het snel raak mag zijn en allemaal snel goed nieuws hebben!

liefs

12. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
    Knuffelss voor jullie allemaal..

13. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Hier ook ronde 9 en wel 10 dagen overtijd geweest. Was op vakantie en kon niet testen. Ik dacht, dat doe ik bij thuiskomst wel. Op de laatste dag vakantie werd ik toch ongesteld. Wij hebben gelukkig al een verwijzing naar de Gyn op 3-4, dus ik heb iets om naar toe te werken. Leuk is het allemaal niet meer.

Succes allemaal.

14. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    ((( KNUFFEL )))

Share This Page