katten weggebracht

Discussie in 'De lounge' gestart door Molly, 5 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Wij hebben net onze 2 katten bij mijn vriends tante gebracht, waar ze gedurende onze vakantie gaan logeren. Het is een hele lieve tante die heel erg van katten houdt en waar ze zeker goed verzorgd worden, maar het is toch even slikken! Het is nu ook zo stil in huis! Gelukkig waren ze al heel snel op hun gemak bij haar. Ze kunnen daar niet naar buiten, maar kunnen door het hele huis rondlopen, dus ze gaan het wel naar hun zin hebben. Toch zal ik blij zijn als we ze over 2 weken weer op gaan halen!
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Heb het vast gemist, maar waar ga je heen??
    En natuurlijk een heerlijke vakantie toegewenst, en fijn dat je zo een goed oppas adres hebt voor je beestjes.
    groetjes

    ps. ik zie dat je over tijd bent, spannend!!! ik zal voor je duimen!
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Naar is dat het om je huisdieren weg te brengen als je op vakantie gaat. Ook al weet ik dat ze het goed hebben, moet ik ook altijd even slikken ( ja en eerlijk gezegd ook wel een traantje laten).

    Fijne vakantie gewenst!

    Pim
     
  4. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    We hebben net al even gebeld hoe het met ze gaat. Gelukkig gaat het goed met ze. De ene ligt al lekker te pitten en de ander zit door het raam al naar de buurkatten te grommen (altijd een held achter glas alleen hoor!). We gaan lekker naar de Carribean morgen, wel een lange reis, maar dat is het denk ik wel waard!
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Lekker!!!!!!
    Heel veel plezier gewenst op vakantie en geniet er maar lekker van!
     
  6. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ow lekker zeg op vakantie hoe warm zou het daar nu zijn?
    Altijd beter dan hier denk ik hihi brrrr koud!!!
    Moeilijk lijkt mij dat ook om je huisdier weg te brengen .
    Tijdens onze vakanties een paar jaar geleden paste mijn ouders op de katten, maar ik belde regelmatig even op om te vragen hoe het ging.

    Gelukkig staan ze na je vakantie vol vreugde op jullie te wachten!!
     
  7. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo gaaf zeg!! fijne vakantie en zo te horen hebben je katten het erg goed dus kunnen jullie lekker relaxen.

    groetjes Femmy
     
  8. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik heb dat toen ook gehad met mijn katten. De hele tijd zat ik: nu zouden ze dit doen, anders hadden ze hier gezeten en vervolgens moest ik huilen! Gelukkig was dat ook voor een weekje vakantie.....
     
  9. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    als wij weggaan, gaan onze katten meestal naar mijn ouders... en daar hebben ze het goed, alleen wil ik ze daar niet buiten hebben... beetje jammer, want de oudste is een terugloper, en dat is een beetje ver van delfzijl naar makkum... en mijn ouders wonen op een flat...met het gevolg dat ik na de vakantie een sjaggie kat heb....maar dat heb ik er dan voor over...de jongste gaat aan een tuigje naar buiten... en die vind dat prima...
     

Deel Deze Pagina