ik ben het eigenlijk met merah eens, een slippertje in het begin van je relatie vind ik minder raar (natuurlijk niet minder rot voor de gene die bedrogen wordt) dan als je al een aantal jaar samen bent.. (spreek uit ervaring van beide) mijn man is heel in het begin ook een keer vreemd gegaan, maar onze relatie was nog pril en we deden nog ieder ons eigen ding als we niet samen waren... ik heb er best wel moeite mee gehad om hem dit te vergeven, maar we hebben er samen voor gevochten. hij accepteerde het als ik weer eens chagerijnig of boos was, als ik het maar aangaf dat hij me beter even met rust kon laten.... ik heb er ongeveer 2 jaar over gedaan om het hem helemaal te vergeven en eigenlijk denk ik er nu nooit meer aan. (we zijn inmiddels 6 jaar samen, half jaar getrouwd en 2 kinderen verder) nu zou hij het me nooit meer hoeven flikken... ook al was het nog nooit eerder gebeurd. maar in het begin van je relatie is alles nog zo onzeker... dat ik denk dat hij er toen niet zo overnagedacht heeft wat de govolgen zouden zijn, aangezien het tussen jullie nog zo pril was. maar toch moet je doen waar je jeelf goed bij voelt, zolang je er maar over praat... ben je boos, zeg het hem dan. wil je dat hij iets voor je doet om je twijfel weg te nemen, zeg het hem dan. als hij dit voor je over heeft, betekend het in iedergeval dat hij voor je wil vechten en dat is tegenwoordig ook al heel wat waard geloof ik! sterkte ermee!
Ik heb het zelf gedaan...Dus zat vriendlief in de zelfde situatie als jou. Het was helemaal in het begin van onze relatie, maar ik heb er een hele tijd over gelogen wat helemaal erg was! Pas na een tijd heb ik het opgebiecht. Hij was er echt echt helemaal kapot van want hij was echt stapeldol op mij... Hij heeft het mij heel lang kwalijk genomen dat wel. En vertrouwen terug krijgen heeft jaren geduurd.....We zijn nu 8 jaar bij elkaar, en kan zeggen dat hij me de laatste 3 jaar volledig vertrouwd. Maar goed vooral het liegen heeft hem een knoei gegeven! Maar we zijn verder erg gelukkig, ik ben daarna ook nooit weer met een ander geweest...Dus wil niet altijd zeggen dat ze het later weer doen....Het was doen een hele domme fout van mij! Maar goed was 16 en mn verstand zat soms in mn reet