*Proest* Jij hebt zelf echt gèèn idee waar je over praat hè Lees mijn link in mijn vorige bericht maar eens door, wordt je een stuk wijzer van. Volgens mij hèlemaal ts haar situatie.. Ts, ik ben blij dat je lekker thuis bent gebleven bij je doodzieke kindje. De maatschappij wordt tegenwoordig al zo achterlijk, zal mooi worden als je je kotsende, doodzieke kind ook nog eens van hot naar her gaat slepen. Je hebt als moeder, je belangrijkste taak op dit moment, de allerbeste keuze gemaakt!
Dankjewel loetje dat je mij snapt en groot gelijk geeft! Nu ook , ze kan niet slapen blijft maar huilen etc heb dr ff een zetpil gegeven en morgen ga ik even de dokter bellen! T kan zijn dat dit topic gesloten word ivm mariekek maar alle andere meiden bedankt voor jullie respect een medeleven! En reacties natuurlijk!
Lieverd, ik vind dat je de juiste keuze hebt gemaakt, je hebt naar uitzendbureau gebeld en die hebben je zorg verlof gegeven, dan hoeven andere hier niet te gaan zeggen dat je dat niet mag krijgen o.id. Ze hebben het je niet voor niets gegeven. Zorg nu eerst maar dat Maury weer beter word, want haar zo naar het kdv verblijf sturen kan niet eens, en ook al zou je wel een andere oppas kunnen vinden voor de komende dagen dan ga je ook niet echt met een fijn gevoel werken, want een ziek kindje wil toch het allerliefste bij hun mama zijn. En op die momenten moet je gewoon voor Maury er kunnen zijn, als ze het echt nodig heeft. En dit is dus zo'n moment. @MariekeK, ik snap jou instelling niet echt helemaal hoor door te zeggen dat je dan maar fulltime thuis moet zijn. Soms zijn er gewoon geen andere mogelijkheden. Dan moeten beide ouders wel werken, of in sommige gevallen de alleenstaande moeders omdat het anders financieel niet kan. Natuurlijk willen er heel veel moeders het liefste bij hun kinderen zijn, maar dat kan gewoon niet altijd!
Je dochter zal wel vaker ziek worden zoals elk mens. Ze moeten er maar aan geloven maar ze zullen vast geen privéleven hebben als ze dat niet begrijpen. Succes! Ik denk wel dat het goed komt met jullie.. kop op en beterschap voor die kleine!
Je werkt voor een uitzendburo en als je in fase a zit kunnen ze je altijd ontslaan om elke reden en op welk moment dan ook...