Met de leeftijd komen de kwaaltjes . Ik heb heel licht last van hielspoor, en heb voor het wandelen met de hond etc. mijn schoeisel al aangepast om hielspoor tegen te gaan. De oefeningen doe ik ook. Voor in de winter ben ik nu op zoek naar een vrouwelijke hoge laars, met hogere hak, maar ook met goede demping. Liefst zwart, suède of leer maar andere tips zijn zeker ook welkom. De schacht moet wat wijder zijn of afzakken. Bij Nelson, Van Haren, Sascha, Bonprix en H&M heb ik de juiste nog niet gevonden. Hebben jullie tips?
No stress van manfield heeft altijd een prettig voetbed. Helaas pas ik ze niet (te grote voeten), maar wellicht staat hier iets tussen https://www.manfield.com/dames/laarzen/no-stress/
@MadeInUSA: Dank! Ik ben meteen bij Manfield gaan kijken en daar zijn inderdaad een aantal opties. @Achterkantvandemaan: mooie laarzen, en vast goed lopend. In dit geval zoek ik inderdaad een net wat hogere hak. Veel plezier met de jouwe . @Dubbelgeluk: ja, de No Stress variant staat inmiddels op mijn wishlist. Wel duurder dan ik gewend ben, maar dat heb je met kwaliteit ben ik bang.