Ontslag in proeftijd, door zwangerschap...

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Nurhan1989, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Nee was allemaal nadat ik me ontslag had gekregen.. Ze had dinsdag gezegd da ze UWV zou bellen met reden van ontslag. Heeft ze niet gedaan en gaat ze ook niet doen. Ze wil me ook al minder uren uitbetalen... Maar jammer voor haar had 25 uren contract dus ze mag me niet minder betalen..
    Was echt n k*tstreek

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Alle apps etc bewaren! Vooral die waarin ze zegt dat ze je vanwege zwangerschap heeft ontslagen!
    Dan is het eigenlijk een "simpele" zaak. Zij zit fout.

3. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Je zit toch nu nog in je proeftijd?

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    ja maar je mag nooit worden ontslagen vanwege zwangerschap.... plus dr werkgever maakt er een potje van door er maar om heen te liegen en vervolgens apps te sturen over de zwangerschap etc.

5. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw
    Ja zat in mijn proeftijd. UWV heeft mij gezegd dat ik ondanks dat ik in mijn proeftijd zit NIET ontslagen mag worden om mijn zwangerschap.

6. Nurhan1989

Nurhan1989 Actief lid

4 dec 2012
    262
    1
    18
    Vrouw

Die heb ik allemaal bewaard, alles al klaar staan in een word bestand. Heb haar gezegd dat ze een week de tijd heeft om te doen wat ze moet doen. Zoals mijn loon die ik gister al zou krijgen, en vandaag komt ze aan met t verhaal dat d'r boekhouder dat zou regelen. Ze zou ook zelf het UWV bellen, ook dat heeft ze nog steeds niet gedaan. Dus we wachten maar af.

Deel Deze Pagina