Hoi, Ik heb een foto die ik wil gebruiken voor een uitnodiging maar ik vind e benen van mijn man en de tv op de achtergrond niet mooi. Weet iemand hoe ik dit kan bewerken,of kan iemand dit voor mij doen? Bekijk bijlage 171821
Ja maakt me eigenlijk niets uit als het maar mooi op de uitnodiging overkomt,deze word met roze denk ik.. Heb hier nog geen ervaring mee..
heb iets geprobeerd misschien dat je het leuk vind haha .. vind het altijd wel leuk foto's bewerken had hem ook kwa belichting wat lichter voor je gemaakt is een donkere foto Bekijk bijlage 171840
Oke leuk zeg!hier kan ik wel wat mee. Heb je toevallig ook nog een tip waar ik het beste een kaartje/uitnodiging kan laten maken? Erg bedankt!
oke ben blij dat je het leuk vind uhmm nee dat durf ik je niet te zeggen maar als je leuk blanco kaartpapier koopt en je print deze foto uit dan plak je ze op de kaarten is misschien een ideetje
Oke is een idee!En nog te betalen.. Zie dat je bijna uitgerekend bent dus een fijne laatste weekjes nog en een goede bevalling! Ik ga hem weer laten sluiten en mijn kaartje afmaken! Dank je!