Beste Uwv, In mei wil ik 8 dagen op vakantie naar Turkije maar zit ondertussen al 9 maanden in de ziektewet. Moet ik dit doorgeven? En moet ik ook toestemming vragen of wordt dit gewoon goedgekeurd? Alvast bedankt.
Beste Uwv, In mei wil ik 8 dagen op vakantie naar Turkije maar zit ondertussen al 9 maanden in de ziektewet. Moet ik dit doorgeven? En moet ik ook toestemming vragen of wordt dit gewoon goedgekeurd? Ik heb geen werkgever krijg mijn uitkering van het Uwv. Alvast bedankt.
Beste FleurSylvano, Zolang de vakantie je herstel of je re-integratie niet in de weg staat, mag je op vakantie. Je bent echter wel verplicht je vakantie aan UWV doorgeven. Dat kan met een wijzigingsformulier of via UWV Telefoon (0900 - 9294). Als je belt, kan mijn collega meteen controleren of er een afspraak voor je staat ingepland tijdens je vakantie. Deze kan dan eventueel worden verzet. Actuele informatie vind je hier. Ik wens je alvast een fijne vakantie. Met vriendelijke groet, Robert UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare