ontslag op staande voet

Discussie in 'De lounge' gestart door shiirley, 27 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Heb je nu zwart-op-wit staan dat hij nirt meer hoeft te komen in afwachting van aafspraken mbt ontslag? Ik zou dat sowieso regelen, want anders gooit de eigenaar het straks weer op werkweigering.

Ondertussen kan je man gaan solliciteren, om iig straks verzekerd te zijn van inkomen. Ondertussen hopen dat de advocaat een vaststellingsovereenkomst kan regelen.

Er is vast meer aan de hand, maar ik denk dat het sowieso een goed idee is voor je aan om aan zijn werkhouding te werken. Weg gestuurd worden om chagerijnigheid en roepen "ontsla me maar" getuigen ook niet echt van professionaloteit. Waar rook is....

2. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Heimelijk opgenomen gesprekken is ruime jurisprudentie over dat dit is toegestaan als bewijsmateriaal wanneer hierdoor bewijs wordt geleverd. De meeste jurisprudentie die je erover kan vinden gaat zelfs over geschillen tussen werkgever/werknemer waarbij het als bewijs wordt toegestaan.

Overigens misschien dat je de advocaat er even op moet wijzen dat het op een trend begint te lijken, juist in de metaalbranche. Zijnde een manier om de personeelsuitgaven te verlagen.

Betreffende kinderachtig reageren ik denk dat de meeste geen idee hebben hoe het er in de metaalbranche aan toe gaat en dat zeker in (voormalige) ‘familie’bedrijven. Het verhaal, zelfs al zou het maar slechts een gedeelte zijn, van ts klinkt hier totaal niet vreemd in de oren. Ken voorbeelden waar het niet enkel uitdagen is tot dat men zegt ontslag te willen maar dat er daadwerkelijke klappen vallen. Met meerdere getuigen die beamen dat er gezegd werd dat het geen gevolgen zou hebben omdat het verdiend was maar het toch tot op staande voet ontslag leidde. En ga zo nog maar even door.

2littlemonkeys, Hopsatee en masami vinden dit leuk.
  3. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.852
    4.104
    113
    Ik ben benieuwd of er al meer duidelijk is...

4. rums

rums Niet meer actief

Hoe gaat het inmiddels?

Ballon vindt dit leuk.
  5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    We hebben een aantal off-topic reacties verwijderd.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina